אינסטגרם הגיעה ל-800 מיליון משתמשים חודשיים

הרשת החברתית מבוססת הצילומים היא כעת פלטפורמת המדיה החברתית השנייה בגודלה עולם אחרי פייסבוק, הבעלים שלה ● בשנה האחרונה היא צברה קהל הולך וגדל, במיוחד לאחר הוספת הפיצ'ר Stories, וקרובה יותר מאי-פעם לציון הדרך הנחשק - מיליארד משתמשים

תוספות וחידושים. אינסטגרם

הרשת החברתית אינסטגרם (Instagram) חשפה אתמול (ב') כי עוד 100 מיליון משתמשים חודשיים התווספו לשירותיה מאז אפריל 2017. החברה גם הודיעה כי יש לה כעת 500 משתמשים פעילים בכל יום, ואמרה כי זוהי עדות לצמיחה עצומה בבסיס המשתמשים, מכיוון שבסוף יוני האחרון היו לה, לדבריה, "רק" 300 מיליון פעילים יומיים.

אינסטגרם אמרה ל-TechCrunch גם כי יש לה כיום 2 מיליון מפרסמים בפלטפורמה, לאחר שרק במרץ האחרון עמד מספר המפרסמים על מיליון. בנוסף סיפרה החברה כי הזמן המושקע על ידי משתמשים בצפייה בווידיאו בפלטפורמה עלה במעל 80 אחוז בהשוואה לנתוני השנה שעברה. יתר על כן, לפי דיווחי החברה, משתמשים מפיקים כיום יותר וידיאו – פי ארבעה בכל יום בהשוואה לאשתקד.

הולכת ומושכת יותר מפרסמים

משמעות הדבר היא שאינסטגרם – שהיא כיום רשת המדיה החברתית השנייה בגודלה בעולם אחרי פייסבוק (Facebook) אם לא לוקחים בחשבון את יוטיוב (YouTube) – הולכת ומושכת יותר ויותר משווקים שמתאהבים בה, בין השאר בשל העובדה שהיא נחשבת כיום לפלטפורמת המדיה החברתית החזקה ביותר במעורבות לקוחות.

בחודש אוגוסט האחרון ציינה הרשת החברתית יום הולדת שנה להוספת הפיצ'ר Instagram Stories. ה-Stories הרחיבו את השירות של אינסטגרם הרבה מעבר לפונקציית הליבה שלו כשירות צילום חברתי, ומאפשרים למשתמשים לצלם ולהתאים אישית קטעי וידיאו קצרים עם סיפורים אישיים שהם משתפים. לשיתוף נוספו גם תכונות התאמה אישיות, שהפכו את הסיפורים לקלים יותר לשימוש ולהבעה עצמית.

התמורות הללו, כמו גם ניהול חדש ועדכני במיוחד, הביאו אל אינסטגרם – שנוסדה ב-2010 בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, ושנרכשה בשנת 2012 על ידי פייסבוק – הצלחה מרשימה שרק הולכת וגואה עם הזמן כשציון הדרך הנחשק של מיליארד המשתמשים כבר בהחלט ניראה באופק של אינסטה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים