NessPRO תפיץ את פתרון הגנת הסייבר של Nyotron

Nyotron מספקת פתרון להגנת תחנות קצה ושרתים מכל סוגי תקיפות הסייבר, ללא כל ידע מוקדם על האיום

טקס חתימת ההסכם בין NessPRO ל-Nyotron. מימין: אמיר שמר, סמנכ"ל EMEA & ROW וחבר הנהלה ב-Nyotron; ניר גייסט, המנהל הטכנולוגי הראשי של Nyotron; פיט סטיוארט, מנכ"ל Nyotron; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO; עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול וסייבר ב-NessPRO; ושי עוזרי, מנהל פתרונות סייבר ב-NessPRO. צילום: יח"צ

NessPRO Cyber, פעילות הגנת הסייבר של NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תפיץ את מוצר אבטחת הסייבר של Nyotron.

מהחברה נמסר כי הפתרון מגן על נקודות הקצה והשרתים בארגון. הטכנולוגיה של Nyotron עוצרת את כל סוגי התקיפות, בין אם היו ידועים קודם לכן או שלא, כולל כופרות ואיומים מתמשכים מתקדמים (APTs). הוא מותקן בקרב שלל ארגונים, ביניהם סוכנות גדולה לאכיפת חוק בארצות הברית, בנקים אמריקניים וישראליים, אל על וארגונים ממשלתיים.

מוצר הדגל של החברה נקרא Paranoid ולדבריה, הוא אדיש לשיטת ולסוג התקיפה. המתודה שלו נקראת Threat-Agnostic Defense והיא אינה מצריכה ידע מוקדם או מקור מידע רציף על האיום כדי לזהותו (אין צורך בחתימות או חיבור לענן). כלומר, הפתרון מסוגל לזהות ולעצור איום חדש לגמרי שעלול להגיע בזמן הקרוב – ללא צורך להכיר את האיום, וקטור התקיפה שלו או מקורו.

בנוסף, תפישת הפתרון הינה הוליסטית ומכוונת לטפל בכל שלבי האיום – זיהוי, מניעה, תגובה וניתוח.
כל אלה מעשירים את מערכות ה-SIEM (ר"ת Security Information and Event Management) הארגוניות במידע חדש ומדויק שלא היה קיים קודם לכן, מה שלפי החברה עשוי להביא לחיסכון במאמץ הארגוני שמושקע כיום בריכוז ובחקירה של הררי מידע, שמגיעים ממערכות רבות.

בניגוד לפתרונות אנטי וירוס או הדור הבא, המזהים תקיפות על בסיס עדכוני רשימות שחורות, ניתוח סטטיסטי, Big Data או אינטליגנציה מלאכותית, מערכת Paranoid מבוססת על מפת דפוסי ההתנהגות הלגיטימיים ברמת מערכת ההפעלה. דבר זה מאפשר לה לזהות, למנוע, להגיב ולנתח כל סוג של תקיפה בזמן אמת, אפילו איומים לא מוכרים ולא ידועים כגון APTs ומתקפות שעת אפס.

טכנולוגיה שמאתגרת את הגישה המקובלת

הטכנולוגיה של הפתרון מאתגרת את הגישה המקובלת שלפיה פתרונות נקודתיים או מודיעין מתקדם הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם איומים. במקום זה, הפתרון "מנטר" בזמן אמת את דפוסי ההתנהגות של מערכת ההפעלה בבואה לבצע פעולה כמו מחיקה, שינוי קובץ, הצפנה או שידור מידע – וכך מזהה כל אנומליה או מניפולציה של התוקף.

בין יתר המודלים העסקיים שאותם תציע NessPRO ללקוחותיה, יוצע מודל של שירות מנוהל, שבו מעבר להגנה המקומית באתר, הלקוח יכול לקבל שירותים משלימים של ניטור, תגובה, מחקר ועוד.

"NessPRO היא בעלת מומחיות וניסיון נרחבים בתחום אבטחת הסייבר ותשמש כיועצת אבטחת מידע מהימנה ללקוחות המשותפים שלנו", אמר פיט סטיוארט, מנכ"ל ניוטרון. "ההתמקדות שלה בערך של הלקוח ובשביעות רצונו היא שילוב שמביא לאבטחת הארגונים הרגישים ביותר. אנחנו מצפים לחזק את הקשר שלנו אתה ולהרחיב את הנוכחות של Nyotron באזור".

"תקיפות סייבר שהתרחשו באחרונה, כגון WannaCry ו-NotPetya, גרמו נזק רב לארגונים ברחבי העולם, ובכלל זה בישראל. לא זו בלבד שהמתקפות נעשו מתוחכמות יותר, אלא גם הכמות שלהן גברה", אמר שי עוזרי, מנהל פתרונות סייבר ב-NessPRO. "הדבר מחייב גישה חדשה בתחום אבטחת המידע ו-Nyotron מספקת עצירת תקיפה ללא תלות בסוג האיום או ב-וקטור ההתקפה. בחרנו בה אחרי שראינו את היכולות הטכנולוגיות ואת החזון שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים