חברת אבטחת המידע סקייבוקס השלימה גיוס של 150 מיליון דולר

החברה, שנוסדה על ידי הישראלי גידי כהן ומפעילה מרכז פיתוח בישראל, תשקיע את הכסף בהמשך פיתוח פלטפורמת המוצרים שלה, ובמיזוגים ורכישות בשוק ניהול אבטחת הסייבר ● הקרנות המשקיעות: CVC Capital Partner ו-Pantheon

גידי כהן, מייסד ומנכ"ל סקייבוקס. צילום: יח"צ

חברת אבטחת המידע הישראלית סקייבוקס (Skybox Security), שמשרדיה ממוקמים בעמק הסיליקון ומחזיקה מרכז פיתוח בישראל, השלימה גיוס של 150 מיליון דולר.

הגיוס בוצע על ידי הקרנות CVC Capital Partner, שהשקיעה 100 מיליון דולר, ו-Pantheon, שהשקיעה 50 מיליון. כספי הגיוס ישמשו את החברה להרחבת פעילויות השיווק והמכירות הגלובליות שלה ולהמשך פיתוח פלטפורמת המוצרים. בנוסף, יאפשר הגיוס רכישות ומיזוגים בשוק ניהול אבטחת הסייבר, שמוערך ב-10 מיליארד דולר.

סקייבוקס עוסקת בפיתוח תוכנה לניהול אבטחת מידע, המתמחה בהגנה מפני מתקפות סייבר, והיא חברה שצומחת בממוצע שנתי של 46% מאז 2014. בחברה מציינים כי המוצר שלה מספק ללקוחותיה "מבט מקיף על זירת המתקפות הייחודית לכל ארגון". התוכנה משתמשת בטכנולוגיות אנליטיות כדי לתעדף את הסיכונים ברשת ומספקת המלצות לפעולה שיענו לסיכונים אלה. טכנולוגיה זו מספקת מענה לרשתות מורכבות ביותר בסביבות פיזיות, וירטואליות, ענן וטכנולוגיה תפעולית (OT).

בסקייבוקס אומרים כי הפלטפורמה שלה, Skybox Security Suite, "מאפשרת לארגונים להקטין במידה ניכרת את פרצות האבטחה שתוקפים יכולים לאתר ולנצל, כגון בעיות בהגדרות ציוד רשת ואבטחה, הפרות של מדיניות אבטחת מידע וחולשות תוכנה חשופות".

מהחברה נמסר כי מוצריה נמכרים לארגונים גדולים ורגישים, מכל מגזרי התעשייה, ובהם חברות Global 5,000 וגופים ממשלתיים ביותר מ-50 מדינות. המוצרים של החברה נמצאים בשימוש של שישה מעשרת הבנקים הגדולים בעולם, 10 חברות טלקום גלובליות, חמישה מיצרני מוצרי הצריכה הבולטים ו-10 מספקי האנרגיה הגדולים בעולם.

CVC Growth משקיעה בעיקר בצפון אמריקה ובאירופה, ומתמקדת בתוכנה ובשירותים מבוססי טכנולוגיה בעלי צמיחה גבוהה, עבור עסקים במגוון מגזרים, כגון אבטחה, מחשוב ענן, תאימות לרגולציה, תשלומים פיננסים ותוכנות ורטיקאלית. הקרן מנהלת הון בהיקף של מיליארד דולר.

"משמעות המהפך הדיגיטלי: אתגרי אבטחה חדשים"

לדברי גידי כהן, המייסד והמנכ"ל של החברה, "ארגונים וממשלות – כולם בדרך למהפך דיגיטלי או שהם כבר נמצאים בתוכו. המשמעות היא היווצרות אתגרי אבטחה חדשים, מכיוון שזירת המתקפות עבור ארגונים אלה הופכת למורכבת יותר. אנחנו מפתחים את הטכנולוגיה שלנו באופן עקבי כדי לעמוד באתגרים האלה. ההשקעה הנוכחית תאפשר לנו להתמקד בחלק מהתחומים החשובים ביותר, כגון ניהול אבטחה עבור הענן ורשתות OT, ששולטות בתשתיות חיוניות".

ג'ייסון גלאס, שותף ומנהל בכיר ב-CVC Growth, אמר כי "סקייבוקס הציגה הצלחה משמעותית, ומסייעת לארגונים להגן באופן טוב יותר על עצמם ולהפוך ליעילים יותר. כהן הוא יזם סדרתי ודמות מוכרת בעולם אבטחת המידע, ואנחנו מצפים לעבוד עמו בשנים הקרובות, בהן נתמקד בהרחבת היצע הפתרונות והפעילות הגלובלית של החברה". יצוין כי גלאס וג'ון קלארק, שותף נוסף בקרן, יצטרפו למועצת המנהלים של סקייבוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים