אפל רוכשת חברה שמתמחה בטעינה אלחוטית – בעשרות מיליוני דולרים

החברה, ששמה Powerbyroxi, מאפשרת טעינה אלחוטית בו זמנית למכשירים מרובים ● הענקית מתכוונת כנראה להשתמש בטכנולוגיה במגוון רחב של מכשיריה, כמו ה-Apple TV ועכבר המחשב שלה

השבוע - עוד השקה של אפל? צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל (Apple) החליטה להשקיע בטעינה אלחוטית. לאחר שבנתה את מכשירי ה-iPhone החדשים שלה – ה-iPhone 8 וה-iPhone X – כהתקנים שפועלים עם הטכנולוגיה, רכישת חברת PowerbyProxi מניו-זילנד היא מהלך מושכל מצד הענקית מקופרטינו.

PowerbyProxi, שהחלה את דרכה לפני 10 שנים כספין-אוף של אוניברסיטת אוקלנד, מעצבת ומפתחת מוצרי חשמל אלחוטיים עבור צרכנים – באמצעות שותפויות מורשות – וכן לצורך מכירות ישירות לתעשיות. היא מאפשרת להטעין במוצריה מספר מכשירים באותו הזמן.

על העסקה דווח בראשונה ה-Stuff New Zealand – דיווח אותו אישרה אפל. לפי העיתון, שווי העסקה עומד על עשרות מיליוני דולרים, ואולי אפילו יעלה על 100 מיליון דולר, אם כי סכומים אלה לא אושרו בינתיים על ידי אף אחד הצדדים.

פאדי מישריקי, מייסד ומנכ"ל החברה, ציין כי "יש (לעסקה – ג"פ) חפיפה עצומה עם הערכים שלנו, ואנחנו שמחים להמשיך את הצמיחה שלנו ולתרום לחדשנות הגדולה של טעינה אלחוטית, שמגיעה מניו-זילנד".

"אנחנו רוצים להביא טעינה באמת ללא מאמץ למקומות נוספים וללקוחות נוספים ברחבי העולם", אמר דן ריצ'יו, סגן נשיא להנדסת חומרה באפל. "צוות אוקלנד שלנו יהיה תוספת גדולה בעת שבה אפל עובדת בכדי ליצור עתיד אלחוטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים