השאלה שמטרידה את הרשת: איפה צריכה להיות הגבינה בצ'יזבורגר?

המיקום השונה של הגבינה באימוג'ים של גוגל ואפל הטריד את מנוחת הגולשים, שרבים מהם השיבו לשאלה ● אחד מהם היה מנכ"ל גוגל עצמו

האם זה הסדר הנכון של הדברים? לא ברור. צילום אילוסטרציה: Navintar, BigStock

שאלה חשובה מאוד הטרידה בסוף השבוע את הרשת, ובכלל זה את סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (Google): האם פרוסת הגבינה במנת המבורגר צריכה להיות על קציצת הבשר, או מתחתיה?

שאלת מיליון הדולר הזאת הטרידה עוד גולשים רבים, בעקבות דיון שעורר בטוויטר (Twitter) תומאס בקדאל, אנליסט מדיה ומייסד Baekdal Media, באשר לשאלה הזאת, בגלל ההבדל בין אימוג'י ההמבורגר של גוגל לזה של אפל (Apple). "אנחנו חייבים לקיים דיון על איך באימוג'י של גוגל הגבינה היא מתחת לקציצה, בעוד שבזה של אפל היא מעליה", צייץ בקדאל, וצירף את האימוג'ים המדוברים.

הציוץ שהעלה את הסוגייה הרת הגורל.

בתגובה צייץ פיצ'אי בהומור וכתב: "אזרוק הצידה את כל מה שאנחנו עושים כדי לפתור את הבעיה הזאת ביום שני :) …".

הציוץ המדובר של סונדר פיצ'אי.

ציוצו של בקדאל הניב יותר מ-35 אלף לייקים, הועתק וצויץ שוב 17 אלף פעמים ויותר מ-1,500 אנשים הגיבו לו. חלקם הסבירו איפה בדיוק צריכה להיות הגבינה ואחרים פירטו מה צריך להיות בין תחתית הלחמנייה ובין הקציצה.

"באימוג'י ההמבורגר של גוגל הגבינה היא בתחתית", כתב אחד המגיבים, "וזה לא הגיוני". "הגבינה צריכה להיות על ההמבורגר, אין ויכוח. אני לא מאמין שמישהו יכין את זה כמו באימוג'י הזה", כתב מגיב אחר. ועוד אחד צייץ: "ברור, הגבינה צריכה להיות על הבשר. אבל החסה חייבת להיות מבודדת מהעגבנייה – כך ששני האימוג'ים לא נכונים". ויש כאלה שהזדרזו לציין כיצד חברות אחרות מציירות את אימוג'י ההמבורגר שלהן.

בקדאל עצמו ציין כי חקר את הנושא ביוטיוב (YouTube), כדי לראות איך שפים מפורסמים מסדרים את ההמבורגרים שהם מכינים – רק כדי לגלות שאין סטנדרט מקובל.

מכל מקום, פיצ'אי ביקש את עזרת ההמונים כדי להגיע לקונצנזוס באשר לסדר הנכון. בקדאל, בינתיים, אמר כי הוא מתכנן להסיט את תשומת לבו מוויכוח ההמבורגר ולעבור בחזרה ל-"מצב של אנליסט מדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים