HP השלימה את עסקת הענק לרכישת חטיבת ההדפסה של סמסונג

העסקה, ששווייה יותר ממיליארד דולר, תחזק את יכולותיה של החברה האמריקנית בתחום המדפסות הגדולות, ובמקביל תאפשר לחברה הדרום קוריאנית להתמקד בעסקי הטלוויזיות, השבבים והמובייל

HP

HP (או, לאחר הפיצול, HP Inc) הודיעה היום (ד') על השלמת רכישת חטיבת המדפסות של סמסונג (Samsung), בעסקה בשווי של 1.05 מיליארד דולר, שעליה בישרה כבר באמצע ספטמבר אשתקד. כחלק מהעסקה תשקיע סמסונג ב-HP בין 100 ל-300 מיליון דולר, באמצעות רכישת מניות.

המיזוג עם סמסונג מרחיב את הפורטפוליו של HP, שלמרות מעמדה בתחום המדפסות השולחניות, סבלה מחולשה מסוימת בתחום המדפסות הגדולות – המשמשות גם כמכונות העתקה מסיביות – במיוחד מול חטיבת ההדפסה של סמסונג. עסקי ההדפסה של החברה הדרום קוריאנית מציעים לנרכשת האמריקנית כניסה חזקה יותר לעוד תחום שבו היא רוצה דריסת רגל משמעותית יותר – שילוב של מדפסות ומכונות צילום בגודל של A3.

עוד מספקת העסקה ל-HP את הקניין הרוחני של סמסונג בתחום, שכולל יותר מ-6,500 פטנטים להדפסה וכוח עבודה ברמה עולמית של כמעט 1,300 חוקרים ומהנדסים, עם מומחיות בתחומי טכנולוגיית הלייזר וההדמיה האלקטרונית.

"רנסנס בעולם ההדפסה"

דיון וייסלר, נשיא ומנכ"ל HP Inc, אמר כי העסקה לא פחות מאשר "מציתה רנסנס בעולם ההדפסה. אנחנו מפגישים את הכישרונות הטובים והמבריקים ביותר בתעשייה. ביחד נבנה על יותר מ-30 שנים של מנהיגות הדפסה לצורך האצת האסטרטגיה שלנו, יצירת הזדמנויות חדשות בשוק ואספקת פתרונות הדפסה ייחודיים וחדשניים".

החלטתה של סמסונג למכור את חטיבת המדפסות תאפשר ליצרנית הדרום קוריאנית – שהתקשתה בתחרות בתחום מול המתחרות הגדולות אפסון (Epson), קנון (Canon) וכמובן HP עצמה – לבצע ארגון מחדש, תוך התמקדות בתחומי הטלוויזיות, השבבים והמובייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים