גוגל השיקה עיצוב חדש עבור אפליקציית היומן שלה

העיצוב החדש מציע אלמנטים נקיים יותר וכן יכולות שמאפשרות לבצע את הפעולות השונות ביומן במהירות וביעילות רבה יותר

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google) השיקה עיצוב חדש עבור יישום היומן המקוון שלה. מדובר בהרצת מבחן של העיצוב החדש שמציע אלמנטים נקיים יותר וכן יכולות שמאפשרות לבצע את הפעולות השונות ביומן במהירות וביעילות רבה יותר, כולל הגדרות מערכת שנגישות כעת בצורה ברורה יותר.

התצוגה של התאריכים גדולה יותר כעת. האפשרות לעבור בין תצורת יומן יומית, שבועית, חודשית וכך הלאה זמינה כעת דרך תפריט נפתח במקום בתצורת הצלמיות הקודמת, והחלק השמאלי של דף הכותרת זהה כעת לחלוטין לזה של שירות הדואר Gmail כולל הכפתור שמאפשר לעבור בקלות לשירותי הענן האחרים שמציעה החברה.

לקבל חיווי מיידי ברגע שמקבלים אישור

מעבר לכך תומכים כעת האירועים עצמם בלחיצת עכבר ימנית, והתפריט שמופיע מאפשר לשנות את הצבע של האירוע או למחוק אותו בכלל. לעומת זאת לחיצה שמאלית מציעה את הפרטים של האירוע כולל תאריכים ושעה, מיקומים, ההערות והתראות שקבע מי שהגדיר את האירוע, וכן רשימה של משתתפים שקיבלו הזמנה. ויותר מכך, כעת אפשר לקבל חיווי מיידי ברגע שמקבלים אישור מאחד המוזמנים.

אלמנט ויזואלי חדש נוסף שקשור לזימון לאירועים הוא עבור הצד המקבל. התצוגה של האירוע תשתנה בהתאם לתגובה: קווי מתאר אם עדיין לא ניתנה תשובה, צבע אחיד וחלק לתשובה חיובית, סימון מחיקה במקרה של תשובה שלילית, ותשובת אולי תוביל לסימון בקווים אלכסוניים.

עוד אלמנט נגיש יותר כעת הוא האפשרות לשלוח קישור לאירוע לאנשי קשר באמצעות הדואר האלקטרוני כדי שיוכלו להוסיף אותו ליומן שלהם, ואפילו לשבץ את הקישור באתר אינטרנט כך שמי שיילחץ עליו יוסיף את האירוע מיד ליומן האישי שלו.

מכיוון שמדובר כעת עדיין בהרצה ניסיונית, גוגל מציעה זאת כאפשרות כשנכנסים לבדוק את היומן, ואפשר בקלות גם לחזור לתצורה הקלאסית עבור מי שמעוניין בכך. פשוט לוחצים על כפתור ההגדרות ובוחרים את האפשרות המתאימה בתפריט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים