ווטסאפ מעדכנת גרסה – מה התחדש הפעם?

כל החידושים בגרסה החדשה של יישום ההודעות המיידיות - שהצטרפו לתיקון של כמה באגים - מגיעים, כך נדמה, במטרה אחת: להשאיר אתכם בתוך האפליקציה כמה שיותר זמן ● מעכשיו תוכלו לראות סרטונים ישירות בווטסאפ, להוסיף מדבקות לסטטוסים ועוד

בקרוב עם דפדפן. ווטסאפ

פלטפורמת העברת ההודעות הפופולרית בעולם, ווטסאפ (WhatsApp), פרסמה עדכון חדש בעבור מכשירים מבוססי iOS, כך דיווח הבלוג WABetaInfo.

הגרסה החדשה, שמספרה 2.17.50, היא עדכון שנועד לתיקוני באגים, ושגם כולל מספר שיפורים ותכונות חדשות. לעת עתה לא ידוע מתי תתעדכן גם גרסת האנדאוריד של היישום.

ממש כמו חברת האם שלה, פייסבוק (Facebook) עושה רושם שגם ווטסאפ תעשה הכל כדי שתישארו בתוכה ולא תנטשו אותה לטובת התעסקות אחרת. הדברים ניכרים לפי התוספות שנכנסו כעת לשירות.

אז מה התחדש בווטסאפ שלכם?

אחת התכונות החדשות שהוסיף יישום התקשורת בעדכון החדש היא האפשרות לצפות בסרטוני יוטיוב (YouTube) ישירות מתוכו, ולהמשיך לצפות באותו סרטון גם תוך כדי מעבר מצ'אט לצ'אט.

ווטסאפ כתבה על התכונה החדשה שמביא איתו העדכון כי "כאשר אתה מקבל קישור וידיאו ליוטיוב, עכשיו אתה יכול להפעיל אותו ממש בתוך ווטסאפ. עם תכונת תמונה-בתוך-תמונה (picture-in-picture), תוכל גם להמשיך לצפות בסרטון בזמן שאתה מנווט לצ'אט אחר".

החידוש יאפשר למשתמשים לצפות מיידית בסרטונים ששיתפו איתם מבלי לעצור את השיחה ולצאת מהיישום.

בלי להשאיר את האצבע לוחצת

Locked Recordings הוא עוד שדרוג, והפעם הוא נועד להפוך את השימוש בפיצ'ר ההודעות הקוליות לפשוט יותר. בתיאור שלה כתבה החברה: "רוצה להקליט בקלות הודעות קוליות ארוכות? בעת הקלטת הודעה קולית, פשוט החלק למעלה בכדי לנעול את ההקלטה כדי שתוכל להמשיך להקליט מבלי להשאיר את האצבע לוחצת".

חידוש נוסף הוא מדבקות. כשהיישום הכניס את הכלי "סטטוס" (Status), משתמשי iOS זכו ביכולת להכניס טקסטים ואימוג'ים, וכעת הם מקבלים עוד צ'ופר בדמות מדבקות שגם אותן ניתן להוסיף על הסטטוסים.

המדבקות של ווטסאפ די דומות לאלה של אינסטגרם (Instagram), וחלק מהן גם דומות למדבקות הסיפורים של אינסטה (Instagram Stickers for Stories). למעשה את המדבקות ניתן לצרף כעת בווטסאפ לתמונות, לסרטוני וידיאו ולקובצי GIF בסטטוס, ואז לשלוח אותן לצ'אטים בודדים או להודעות קבוצתיות.

ואם כל התכונות החדשות האלו יבלבלו אתכם ויגרמו לכם לשלוח הודעה לא נכונה למישהו, לפחות ניתן להתנחם בכך שהחברה הכניסה לאחרונה את האפשרות למחוק הודעה שגויה בטווח של שבע דקות ממועד שליחתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים