"הענן הוא לא רק טכנולוגיה, אלא גם הצלחה של אנשים"

"מחשוב הענן הופך לחכם ומאפשר קצב גבוה של חדשנות; הוא הפך למיינסטרים בארגונים ומאפשר הצלחה", אמרה ג'וליה ווייט, סגנית נשיא בכירה ל-Azure ולאבטחה במיקרוסופט העולמית

ג'וליה ווייט, סגנית נשיא בכירה ל-Azure ולאבטחה במיקרוסופט העולמית. צילום: גיא יחיאלי

"מאוד מרגש להיות חלק מעולם הטכנולוגיה. הענן הופך לחכם ומאפשר קצב גבוה של חדשנות. בנוסף, הוא הפך למיינסטרים בארגונים. מדובר כאן לא רק על טכנולוגיה אלא גם על הצלחה של אנשים, שמבוססת על טכנולוגיות הענן", כך ציינה ג'וליה ווייט, סגנית נשיא בכירה ל-Azure ולאבטחה במיקרוסופט (Microsoft) העולמית.

ווייט דיברה ב-Tech Summit – ועידת הענן השנתית של מיקרוסופט, שנפתחה אתמול (ד') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות אלפים מתעשיית ההיי-טק בארץ ובעולם. הוועידה היא "אירוע נודד", שמביא את החידושים וההשקות המרכזיות של מיקרוסופט ומתקיים בערים רבות בעולם, בהן סידני, פרנקפורט, פריז, אמסטרדם, סן פרנסיסקו, וושינגטון, סינגפור וסאו פאולו. בישראל הגיעו לאירוע כ-2,500 משתתפים.

בין הנושאים העיקריים שנידונים בוועידה: חדשנות בתחום הענן, מבט-על על טכנולוגיית הבלוקצ'יין וכיצד למקסם את האבטחה עם עדכון Windows Fall Creators באמצעות Windows Defender ATP.

לדברי ווייט, שפתחה את הוועידה, "אנחנו, במיקרוסופט, ממשיכים להביא יכולות חדשות לענן שלנו – Azure, וכיום זמינים ללקוחותינו יותר מ-100 שירותים בענן". היא הציגה סיפורי לקוחות המשתמשים בשירותי הענן של מיקרוסופט, כמו UPS ו-ASOS, וציינה כי 90% מהחברות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500) נמנות בין לקוחות הענן שלה.

בנוסף, אירחה ווייט על הבמה את מנהל הטכנולוגיות הראשי של בנק הפועלים, חיים פינטו, שדיבר על שיתוף הפעולה בין החברות, המהפכה שעוררה טכנולוגיית הבלוקצ'יין, עולם הפינטק, הקשרים שהבנק מנהל עם קהילת הסטארט-אפים בישראל ועל איך ייראה הבנק העתידי.

מרתון Coding – כחלק מהוועידה

בראד מק'קאב, מנהל מוצר בכיר Microsoft 365 במיקרוסופט העולמית, דיבר על השינויים הצפויים במקום העבודה המודרני, וכיצד פתרונות החברה נועדו להקנות לארגונים וחברות את הכלים הדרושים להתמודדות עם אתגרי סביבת העבודה המודרנית.

היום, ביומה השני של הוועידה, ערך סקוט גאת'רי, סגן נשיא תפעולי בקבוצת הארגונים והענן של מיקרוסופט, מרתון Coding עבור מפתחים במסגרת ה-Azure Red Shirt Dev Tour. גאת’רי, שמוביל את פעילות הענן בחברה, ביקש לערוך בפעם הראשונה בישראל מרתון Coding עבור מפתחים בחמש שעות שבהן הוא קודד על הבמה והדגים טכנולוגיות חדשות בענן, כמו בניית אפליקציות מבוססות קונטיינרים, שימוש בלימודי מכונה ו-NoSQL, ועוד מגוון פתרונות טכנולוגיים שימחישו למשתתפים כיצד להשתמש בענן כדי לבנות מוצרים יוצאי דופן. סמל הזיהוי שלו הוא חולצה אדומה וכך נקרא גם הטור, שמגיע לראשונה לישראל, לבקשת גאת'רי, שרצה להיפגש עם קהילת הסטארט-אפים המקומית.

באירוע השתתפו בנוסף מישל ואן דר בל, CVP לאזור EMEA, שאמון על פעילות מיקרוסופט ב-32 נציגויות המטפלות ב-134 שווקים וכ-20 אלף עובדים באירופה, אפריקה והמזרח התיכון, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, ובכירים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים