קנס לבזק בינלאומי – בגלל איחור בניתוק מנויי אינטרנט

משרד התקשורת מצא שהחברה ניתקה בחלק מהמקרים מנויים זמן רב לאחר שקיבלה הודעה על רצונם להתנתק, וקנס אותה בקרוב ל-160 אלף שקלים

סכסוך עבודה בבזק בינלאומי

מימון שמילה, המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, הפעיל את סמכותו והטיל קנס בסך של 156,790 שקלים על בזק בינלאומי, בשל איחור בניתוק מנויים משירותי האינטרנט שלה. ממשרד התקשורת נמסר כי הדבר מהווה הפרה של רישיונה בנוגע להפסקה מוחלטת של שירות גישה לאינטרנט לבקשת מנוי.

בהודעת המשרד נכתב ש-"מתלונות של מנויי החברה נמצא כי בניגוד להוראות הרישיון, החברה ניתקה אותם לאחר פרקי זמן ממושכים, על אף שהיא הייתה מחויבת לנתק אותם לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה".

עוד צוין בהודעה כי "המשרד רואה התנהלות זאת בחומרה, שכן מדובר בפרקטיקה הפוגעת במנויים, ובמקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק. המשרד עמד על כך שיוחזרו כספים למנויים שנפגעו ומבדיקה שבוצעה, הכספים אכן הושבו להם".

שר התקשורת, איוב קרא, אמר בעקבות הטלת הקנס כי "כחלק ממדיניות המשרד, נמשיך לפעול ללא לאות על מנת להגן על ציבור הצרכנים ולקבוע נורמות הוגנות בתחום. אנחנו קוראים לציבור לעמוד על זכויותיו ובכל מקרה שבו חש שנפגע – לפנות למשרדנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים