מנהלים טכנולוגיים ממליצים על סטארט-אפים: גיא גדניר, אוויה

גדניר ממליץ על אנוטו - סטארט-אפ ישראלי שפיתח פלטפורמה שהופכת צפייה פסיבית בווידיאו לאקטיבית, שיתופית וחברתית

גיא גדניר, מנכ"ל מרכז הפיתוח של אוויה בישראל. צילום: אורית ארנון

איזה סטארט-אפ שאינו עובד עם ארגונך לכד את עיניך באחרונה?
"אני רוצה להמליץ על אנוטו – סטארט-אפ ישראלי שפיתח פלטפורמה שהופכת צפייה פסיבית בווידיאו לאקטיבית, שיתופית וחברתית. החברה נוסדה ב-2015 על ידי קיריל סלבקין, גנאדי סוקולוב וחן איתן. היא פעילה בארץ ובחו"ל, יש לה שיתופי פעולה עם חברות גלובליות ובין לקוחותיה בארץ נמנים האוניברסיטה הפתוחה ומכון ויצמן".

מדוע בחרת דווקא בסטארט-אפ הזה?
"כיום, יותר ויותר משתמשים רוכשים את הידע שלהם באמצעות הרצאות וידיאו דרך אתרי לימוד, מוסדות אקדמיים והדרכות שמועברות על ידי חברות. תהליך לימוד זה הוא לרוב אינדיבידואלי, ללא יכולת לניהול שיח ממוקד על התוכן הנצפה. לכן, קיים חוסר בקבלת תובנות על אופן תהליך הלמידה של המשתמש או העובד באמצעות תכני הווידיאו, ובשל כך חוסר ביכולת להעריך את רמת הידע של המשתמש או העובד וכן לשפר את תהליך למידה זה.

אנוטו היא מערכת תוכנה כשירות (SaaS) המאפשרת לכל חברה, אתר או מוסד אקדמי שמשתמש בתכני וידיאו להוסיף שכבת אינטראקציה חברתית על המערכות או האתרים הקיימים שלו, מעודדת שיח ממוקד על כל רגע בסרטון והופכת את חוויית הלמידה וההדרכה לחברתית. המערכת מספקת אנליטיקות ותובנות על הרגלי הצריכה והתנהגות המשתמשים, מהיבט האינטרקציה עם הווידיאו ומההיבט החברתי, ובכך מעשירה את חוויית הלמידה ומשפרת תוצאות".

מהו הדבר הבא, להערכתך, בתחום הסטארט-אפים? מהם התחומים החמים הבאים?
"יש כל כך הרבה כיוונים טכנולוגיים שנמצאים בראשיתם, אך מעל כולם עומד תחום הבינה המלאכותית, שאופקי ההתפתחות וההתרחבות שלו עצומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים