AI בשירות לקוחות: DigitalGenius גייסה 14.75 מיליון דולר

החברה, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת שימוש בבינה מלאכותית לטובת שירות לקוחות, גייסה עד היום 26 מיליון דולר

גייסה. DigitalGenius

DigitalGenius, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת שימוש בבינה מלאכותית לטובת שירות לקוחות, הודיעה היום (ד') כי השלימה גיוס בסך 14.75 מיליון דולר. החברה תשקיע את הכסף בהמשך פיתוח הטכנולוגיה.

הגיוס הובל על ידי Global Founders Capital ולקחו בו חלק גם MMC Ventuares ,Paua Ventures ,Kairos, מספר קרנות נוספות ומשקיעים קיימים כמו Runa Capital ,Spider Capital ,Salesforce Ventures ,RRE Ventures ,Lumia Capital Compound ו-Lerer Hippeau Ventures.

עד היום גייסה החברה 26 מיליון דולר. בין לקוחותיה נמנות החברות KLM, יוניליוור ויורוסטאר. ברבעון הנוכחי הצטרפה לרשימת לקוחותיה מועצת מחוז איילסבורי ווייל שבבריטניה.

בנוסף, DigitalGenius הכריזה על מינויו של רוק ורסצ'ה כסמנכ"ל ההכנסות שלה. ורסצ'ה הוא מנהל בעל ניסיון נרחב בעולם הטכנולוגיות, עם יותר מ-15 שנים בתעשיית התוכנה כשירות (SaaS). בין היתר, הוא שימש כמנהל מכירות לארגונים ב-Salesforce.

"עם הגיוס הנוכחי, אנחנו מחזקים את המעמד שלנו בעולם האפליקציות היישומיות לבינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות", אמר דימיטרי אקסנוב, מייסד ומנכ"ל DigitalGenius. "הטכנולוגיה שלנו עובדת כשכבה של בינה מלאכותית על גבי פלטפורמות קיימות לשירות לקוחות. היא מייצרת אוטומציה ומקצרת משמעותית זמן לפתרון של פניות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים