ארטימדיה החלה בהטמעת מערכת BlueKai של אורקל

המערכת תאפשר לארטימדיה להציע למפרסמים להשתמש במאגרי המידע שלהם לצורך פנייה מדויקת ללקוחות ובניית קהלים על בסיס הנתונים שלה ● ההיקף: מאות אלפי שקלים

מימין: שמוליק האוזר, מנהל פעילות חוויית לקוח באורקל ישראל, וגל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה. צילום: יח"צ

ארטימדיה (Artimedia) החלה באחרונה בהטמעת BlueKai, פלטפורמת ניהול המידע של אורקל (Oracle), בפרויקט שיארך כחודשיים. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

יצוין כי ארטימדיה מספקת פלטפורמת פרסום פרוגרמטי בווידיאו באתרי אינטרנט ישראליים. מוצר ניהול הנתונים המוטמע בימים אלה יאפשר לארטימדיה להציע למפרסמים להשתמש במאגרי המידע שלהם לצורך פנייה מדויקת ללקוחות ובניית קהלים על בסיס הנתונים שלה.

מערכת הנתונים BlueKai מספקת שירותים לעולמות השיווק הדיגיטלי, עם שורה של פתרונות טכנולוגיים שמביאים לחיבור של מקורות מידע שונים שמאפשרים פרסום ברמות מיקוד ופילוח מדויקות יותר.

ארטימדיה מרכזת כמויות נתונים אדירות על כלל התנהגות הגולשים ברשת הישראלית. נתונים אלה כוללים, בין היתר, אפיון פרופיל גולש ותחומי עניין, ודפוסי אינטראקציה עם פרסום. הטמעת הפלטפורמה של אורקל תסייע בידי לקוחותיה המפרסמים של ארטימדיה לייצר אוכלוסיות יעד מדויקות ולהנגיש פרסום מותאם בצורה נוחה על אתרי התוכן הישראליים.

הפלטפורמה תאפשר למפרסמים לעשות שימוש משולב בנתונים: הן ליצור קהלי יעד מפולחים ומדויקים על בסיס הנתונים של ארטימדיה, עם אופציה לשילוב נתונים של המפרסם עצמו, והן להגיש את הפרסום על גבי התוכן הנצפה ברשת שלה.

לחבר בין ה-"ישויות" הפיזיות והדיגיטליות של הלקוח

הפרויקט, כך נמסר, מייצר הזדמנות למפרסמים המחזיקים במאגרי מידע עצמאיים לחבר בין ה-"ישויות" הפיזיות והדיגיטליות של אותו הלקוח, לייבא את הנתונים שלו על לקוחות ולהנגיש לו בקלות ברחבי רשת ארטימדיה פרסום ממוקד – ומותאם לגולש. כך, מפרסמים יוכלו לזהות בקלות ברחבי ארטימדיה את הקהל הרשום אצלם ולהגיש לכל אחד ואחת מהם פרסום רלוונטי עבורו/ה, בהתאם למקום שלו/ה במסע הצרכן, לדוגמה: תזכורת לאחר ביקור באתר, הצעות על מוצרים ספציפיים ואף פרסום לאחר ביקור פיזי בחנות.

על בסיס שילוב המידע של המפרסם והנתונים של ארטימדיה ניתן יהיה לייצר פילוח לקהלים נוספים, שדומים לקהל המבוקש (Lookalikes), ולהגיש לקהל זה פרסום, וכך ליצור ביקושים חדשים.

באחרונה רכשה אורקל את חברת הבקרה והמדידה MOAT. המערכת שהיא מספקת הוטמעה לפני כחודשיים על נגני ארטימדיה, והיא מאפשרת להציג למפרסמים דיווח אובייקטיבי על איכות ההגשות בקמפיינים של ה-וידיאו ברשת של החברה.

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה, אמר כי "תוכן איכותי הוא רכיב מפתח בקידום האינטראקציה של הגולש עם הפרסום עליו הוא מופיע. זה קורה גם מבחינת תשומת לב ואחוזי השלמת צפייה וגם בהיבט של הנעה לפעולה. הפרויקט מייצר יכולת לשימוש בנתונים מועשרים, תוך הנגשה שלהם על גבי התוכן של האתרים המקומיים. הוא יוביל לקמפיינים אפקטיביים ויוכיח את עליונות הנתונים והתוכן למול החלופות האחרות שבשוק".

שמוליק האוזר, מנהל פעילות חוויית לקוח באורקל ישראל, ציין כי "הפרויקט יביא ערך למפרסמים בשוק הישראלי. ארטימדיה תאפשר למפרסמים דרכה לייצר פלחים איכותיים ורמת דיוק גבוהה. כך, נאפשר ללקוחות של אורקל לייצר מיטוב לקמפיינים שלהם בזירה הדיגיטלית ולחבר בין ישויות האונליין והאופליין, לפגוש את לקוחותיהם בערוצים הרלוונטיים להם גם מחוץ לנכסיהם הדיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים