מה קרה כשסבתא פגשה את הטכנולוגיה החדשה של גוגל?

הסבתא בת ה-85 התקשתה להבין איך מפעילים את הרמקול לניהול ווקלי של הבית, אבל הייתה נרעשת במיוחד לאחר שהעוזרת של גוגל גילתה לה את מזג האוויר ליום המחרת באזור שבו היא מתגוררת בארה"ב ● היא קמה נסערת מהכיסא ואמרה: "אני מפחדת, זו תעלומה"

כשסבתות פוגשות טכנולוגיה חדישה. אילוסטרציה: BigStock

יש לכם סבתא? האם היא מיומנת בתפעול גדג'טים עכשוויים? סביר להניח שלא במיוחד, אבל לא בטוח שכל סבתא תגיב באופן הכל כך אותנטי, מתוק ושובה לב כפי שעשתה מריה אקטיס כשנתקלה לראשונה ביכולות של הרמקול החכם החדיש של חברת גוגל (Google) ה-Google Home Mini.

הכל החל כשאקטיס קיבלה את המכשיר החכם הפופולרי כמתנה לחג המולד מבת זוגו של הנכד שלה. הניסיון הראשון שלה עם הרמקול הקטן והתמים למראה תועד בסרטון וידיאו, שכבר נצפה על ידי יותר מ-800 אלף איש ברחבי העולם, ובצדק – התגובות של האשה בת ה-85 כובשות בתמימותן האותנטית.

"סבתא שלי התרגשה מאוד להראות לכולם את המתנה החדשה שלה, אבל ברור היה שהיא צריכה קצת עזרה להשתמש בה", אמר אקטיס, הנכד של מריה, שהוא מהנדס פגעי אבטחה בפייסבוק (Facebook). "כל היום היה ככה איתה!", הוא סיפר.

קוראת לגוגל במבטא מצחיק

בסרטון ניתן לראות איך מריה, שמתגוררת בחוף פלאגלר שבפלורידה צועקת בשמחה לעבר הרמקול החכם, "אני שמחה לפגוש אותך!", מתבלבלת מאוד כשהמכשיר עונה לה ומאוחר יותר אף משיב לשאלתה על מזג האוויר. כששמעה את המענה של המכונה, היא קמה ממושבה בקפיצה ואמרה "אני מפחדת. זו תעלומה. הו אלוהים!".

אגב, בעלה של מריה היה פחות נסער ופשוט שאל "מה זה הדבר הזה?", כשראה את אשתו מדברת עם החפץ העגול שיש לו אורות זוהרים.

למריה היא קשה להבין שבכדי להפעיל את הרמקול החכם שלה עליה לומר לו "אוקיי גוגל" או "היי, גוגל" וגם הדרך שבה היא מבטאת את שמה של ענקית הטכנולוגיה, עם מבטא ספק-איטלקי ספק-יידישאי, מאוד מפתיעה ומקסימה, אבל אין ספק שמדובר בתחילתה של ידידות מופלאה ונותר לנו רק לקוות שעד סוף 2018 נראה סרטון של מריה מתפעלת את הרמקול שלה במלוא יכולותיו ולתועלתה המלאה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים