אסוס הופכת את הנתבים הישנים לרשתות Wi-Fi על בסיס Mesh

מדובר בניסיון לספק פתרון זול יחסית למגמה שהולכת וגוברת לאחרונה, להשתמש בהתקני Mesh שיאפשרו פיזור טוב יותר של הקישוריות האלחוטית בכל רחבי הבית או המשרד

החליטה לנסות להרים את שאריות שוק הניידים מהרצפה. אסוס

אסוס (Asus), בעזרת מערכת טכנולוגית חדשה שהיא מכנה AiMesh, רוצה לאפשר לבעלי נתבים של החברה להשתמש בנתבי Mesh שיאפשרו פיזור טוב יותר של הקישוריות האלחוטית בכל רחבי הבית או המשרד. מדובר בניסיון לספק פתרון זול יחסית למגמה שהולכת וגוברת לאחרונה להשתמש בהתקני Mesh.

אסוס כבר תומכת, במסגרת בדיקות הבטא של Ai Mesh כמה וכמה נתבים יחסית ישנים שלה, כולל ה-Rapture GT-AC5300 ששייך למשפחת מוצרי ה-Republic of Games שלה. בעלי המודמים הללו יכולים להשתמש בהם כדי ליצור את רשת ה-Mesh המקומית.

לאחר שמחברים את אחד הנתבים לאינטרנט ומעדכנים את הקושחה שלו ובודקים שהעדכון אכן עובד, מחברים לחשמל את הנתבים האחרים שרוצים שישמשו כיחידות קצה רחוק בקרבת הנתב הראשי, מבצעים בהם אתחול למצב מפעל, וזה כבר יגרום להם להופיע באפליקציה שמלווה את המערכת.

הבעיה היא שלאחר מכן צריך למקם את תחנות הקצה הללו באופן ידני, ואפילו ניחושי. האפליקציה אינה תומכת בהכוונה וקריאת נתונים שמאפשרים למטב את חיבור ה-Wi-Fi לכל נקודה במתחם הבנוי.

במהלך CES 2018, התערוכה שתפתח מחר בלאס וגאס, מתכוונת אסוס להציג פתרונות Mesh חדשים, אך AiMesh מאפשרת לעשות זאת תוך ניצול מודמים שכבר קיימים, ונרכשו בעבר מהחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים