אינטל תקים גוף פנימי חדש שיטפל בנושאי איכות ובטיחות המוצרים

"אני רוצה להבטיח שאנחנו נמשיך להגיב כראוי, בחריצות, ובגישה שאומרת הלקוח לפני הכל", כך כתב מנכ"ל החברה, בריאן קרזניץ', במכתב לעובדי החברה בו בישר על הקמת ה-Intel Product Assurance and Quality

אינטל

אחת המסקנות שהגיעו אליהן באינטל (Intel) לאור פרשת הפגיעויות במעבדים, שעדיין בעיצומה, היא שיש צורך להפוך את נושא האבטחה במוצרי החומרה של החברה לתחום בעל קדימות גבוהה עד עליונה. הדרך לעשות זאת, לפי ראשי החברה, היא ליצור גוף פנימי חדש – קבוצה של עובדים שתטפל בנושא איכות ובטיחות המוצרים.

דבר הקמת הקבוצה, שמכונה Intel Product Assurance and Quality, נודע לעובדים באמצעות מכתב ששלח לתיבות הדואר הארגוניות שלהם מנכ"ל החברה, בריאן קרזניץ'. הוא שלח את המכתב, על פי הדיווחים כמה שעות בלבד לפני שעלה לבמה ב-CES 2018 כדי לספק את נאום המפתח התקופתי שלו.

"זה קריטי מבחינתנו שנמשיך לעבוד עם התעשייה, להצטיין בשביעות הרצון של הלקוחות, לפעול ביושר ללא פשרות, ולהשיג מצוינות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ובפשטות, אני רוצה להבטיח שאנחנו נמשיך להגיב כראוי, בחריצות, ובגישה שאומרת הלקוח לפני הכל", כתב קראזניץ'.

את הקבוצה החדשה בחברה תנהל לסלי קולברטסן, מנהלת משאבי האנוש של החברה, כשלצידה יפעלו בקבוצה גם ג'וש וולדן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת הטכנולוגיה החדשה של אינטל וכן סטיב סמית' סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת הנדסת מרכזי הנתונים של החברה.

עדיין לא ברור מתי הקבוצה החדשה תתחיל בעבודתה, אם כי אפשר לשער שזה יקרה לכל המאוחר לאחר שהתערוכה בלאס וגאס תסתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים