אורי לוי מונה לסגן נשיא לערוצי הפצה בסקייבוקס סקיוריטי

לוי יקדם את התחום, שסקייבוקס מצפה שיהיה גורם מרכזי בגידול ההכנסות העתידיות שלה, ובכלל זה תכניות לספקי שירותי אבטחה מנוהלים ולאינטגרטורים

אורי לוי, סגן נשיא עולמי לערוצים בסקייבוקס סקיוריטי. צילום: יח"צ

סקייבוקס סקיוריטי (Skybox Security), שעוסקת בניהול אבטחת סייבר, הודיעה כי מינתה את אורי לוי לסגן נשיא עולמי לערוצים. לוי, חבר ותיק בצוות ההנהלה הבכיר של החברה, יקדם את התחום, שסקייבוקס מצפה שיהיה גורם מרכזי בגידול ההכנסות העתידיות שלה.

בין היוזמות אותן ישיק לוי בשנה הקרובה נמצאות תכניות MSSP (ספקי שירותי אבטחה מנוהלים) ו-SI (אינטגרטורים), שכוללות הסמכות והכשרות מתקדמות, וכן ניהול ותמיכה טכנית מורחבת בשטח. הוא יתמקד בנוסף בשיפור יכולות המכירה של השותפים, שיווק בערוצים, והכשרות והסמכות למשווקים. סקייבוקס הודיעה באחרונה על גיוס בסך של 150 מיליון דולר, שחלקו יופנה לתמיכה ביוזמות אלה.

במהלך העשור האחרון כיהן לוי כמנכ"ל נטקום (NetCom Systems) וכמנהל שיווק אזורי ב-CA. לפני כן הוא היה סגן נשיא למכירות ושיווק ב-Xpert Integrated Systems. לוי הוא בעל תואר במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי בהרצליה ו-Executive MBA מאוניברסיטת תל אביב.

"ללוי תפקיד משמעותי בצמיחה של סקייבוקס לחברה שהיא כיום, על ידי פיתוח העסקים בשווקי מפתח, והוא יישם את המומחיות שלו בערוץ השותפים העסקיים", אמר סטיוארט פוקס, סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות בחברה. "גידול עסקי השותפים שלנו הוא יעד חשוב עבורנו ולכן, אנחנו מקצים את המשאבים הטובים ביותר שלנו כדי לממש זאת. לוי מבין מקרוב ומוקיר את הערך של שותפינו, ואיך להעצים אותם באופן הטוב ביותר כדי להתאים את ההיצע שלנו לצרכי ניהול האבטחה של לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים