אמדוקס קנתה חברה להפצת תכני פרימיום ב-224 מילון דולר

ווביקוויטי מציעה תכנים שונים ופתרונות טכנולוגיים בתחום, ובין 600 לקוחותיה נמנים תאגידים כמו דיסני, סקיי, טיים וורנר, נטפליקס ואמזון ● אלי גלמן, מנכ"ל אמדוקס: "עולם המדיה והבידור מתכנס יותר ויותר לתחום התקשורת המסורתי שלנו"

אלי גלמן, הנשיא והמנכ"ל הפורש של אמדוקס. צילום: נתן דביר

אמדוקס הודיעה כי היא רוכשת את ווביקוויטי (Vubiquity) – חברה שעוסקת בעיקר בפתרונות להפצת תכנים ברמת הפרימיום. מדובר בעסקה שעולה לאמדוקס 224 מיליון דולר במזומן, ולאחר שהנהלות שתי החברות הסכימו לתנאיה, היא אמורה להיחתם סופית ברבעון השני של 2018.

ברכישה זו מחזקת אמדוקס את מעמדה בעולם הפצת תכני הפרימיום עבור מסכים בגדלים שונים, בערוצים שונים ומגוונים. תיק הלקוחות של החברה הנרכשת כולל כמה מהתאגידים המובילים בתחום הפצת התוכן בתשלום, כולל דיסני (Disney), סקיי (Sky) וטיים וורנר (Time Warner), וכן ספקיות שירותי תוכן באמצעות רשתות IP כמו נטפליקס (Netflix) ואמזון (Amazon).

מדובר רק בחלק קטן מהלקוחות שמביאה עמה החברה מלוס אנג'לס. הפורטפוליו שלה מכיל 600 אולפני סרטים, טלוויזיה ומפיקים פרטיים, ויש לה דריסת רגל ב-121 מדינות עם תכנים ב-80 שפות. מדובר בנכסים חשובים עבור אמדוקס, לרבות יותר מ-350 שותפים בתחום שירותי המדיה והתקשורת.

"הרכישה – השקעה במנועי הצמיחה של העתיד"

"אנחנו מחויבים להשקיע במנועי הצמיחה של העתיד. חלק חשוב מזה מבוסס על חדשנות שאנחנו מביאים באמצעות אסטרטגיית הרכישות שלנו. בהתאם לקווים אלה, אנחנו רוכשים את ווביקוויטי, המספקת שירותי תוכן ברמת פרימיום לצד פתרונות טכנולוגיים שיקדמו עוד יותר את היכולות שלנו בעולם המדיה והבידור, שמתכנס יותר ויותר לעולם התקשורת המסורתי והתחומי שלנו", אמר נשיא ומנכ"ל אמדוקס, אלי גלמן, בישיבת אנליסטים שנערכה אתמול, שבה הוא הודיע על הסכם הרכישה.

דרסי אנטונליס, מנכ"לית ווביקוויטי, המכהנת בתפקיד זה בפועל מאז ינואר 2014, ועם עבר כמנהלת טכנולוגיה ראשית בטיים וורנר, תצטרף עם השלמת העסקה להנהלה של אמדוקס ותהיה אחראית לחטיבת המדיה של החברה.

היא אמרה כי "היכולות שלנו, ביחד עם קנה המידה הגלובלי של אמדוקס ומערך הפתרונות העשיר המשלים מסביב – לנושאים כמו מוניטיזציה, אנליטיקה ואספקת חוויית לקוח מותאמת, יאפשרו לנו לספק תכנים למערך גדול יותר של לקוחות, תוך התגברות על האתגרים העיקריים בתעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים