"הצ'טבוט משפר את החוויה של הצרכנים בכל הערוצים"

"הגענו לנקודת מפנה בשימוש בבינה מלאכותית לממשקי שיחה, שבה הצ'טבוט הוא טכנולוגיית הקצה - שדרכה עסקים כיום באים במגע עם הלקוחות", כך לדברי ג'יימס אלרטון-אוסטין, מנהל מוצר בכיר באורקל

ג'יימס אלרטון-אוסטין, מנהל מוצר בכיר, אורקל לאזור EMEA. צילום: יח"צ

"טכנולוגיית הצ'טבוט מאפשרת לשפר את חוויית המשתמש של הצרכנים בכל ערוצי התקשורת שלו עם הארגון", כך אמר ג'יימס אלרטון-אוסטין, מנהל מוצר בכיר באורקל (Oracle) לאזור EMEA (ראשי תיבות אירופה המזה"ת ואפריקה).

אלרטון-אוסטין אחראי לתחום ה-Cloud Platform של החברה, כולל צ'טבוט. הוא דיבר ב-Chatbot Summit. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד') מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-1,000 איש. הרצאתו נשאה את הכותרת "איך להטמיע ערך עסקי בקרב קהל לקוחות רב-לאומי, בעזרת בינה מלאכותית בעולם הקשר, השיח עם הלקוח".

לדברי אלרטון-אוסטין, "הגענו לנקודת מפנה בשימוש בבינה מלאכותית לממשקי שיחה, שבה הצ'טבוט הוא טכנולוגיית הקצה – שדרכה עסקים כיום באים במגע עם הלקוחות".

נקודת מפנה

על מנת לספק ערך ולהמשיך לחדש, ציין אלרטון-אוסטין , "המיקוד עובר למגוון רחב יותר של ממשקי שיחה מבוססי בינה מלאכותית, AI ומגע עם קהל רחב. זה נעשה דרך היכולת לספק מידע בעל ערך משמעותי יותר ללקוחות במגוון ערוצים. כל זאת, תוך מינוף איכויות האבטחה של הארגון ורמת ביצועים, שמאפשרת לבנות את הדור הבא של פתרונות שיחה מבוססי AI.

הוא הדגים בכנס את היכולות החדשות של אורקל בפלטפורמת הצ'טבוט שלה, כמו העברה של שיחת צ'טבוט לשיחה עם מענה אנושי באופן 'חלק', וזאת – בלא לפגוע בחוויית המשתמש של הלקוח. עוד הוא ציין "יכולת לשילוב של מיני-אפליקציות בתוך הצ'ט, לדוגמה: דברים שלא נוח לנהל כשיחה, כגון בחירת תאריכים, חתימה על טופס, ועוד".

על פי אלרטון-אוסטין, "פלטפורמת הצ'טבוט של אורקל היא רב-שפתית, כולל גרסה בעברית, מבוססת על בינה מלאכותית ולימוד מכונה, והיא מאפשרת ליצור צ'טבוטים באמצעות ממשק גרפי, בלא צורך בידע בשפות תכנות. אחת ממטרות הפלטפורמה היא לאפשר למשתמשים עסקיים בארגונים – מנהלים ועובדים – לכתוב צ'טבוטים בפשטות ובמהירות".

"זוהי נקודת מפנה", סיכם אלרטון-אוסטין. "זה הזמן לעשות שימוש בפלטפורמה עבור אלמנטים מרכזיים של AI, על מנת לאפשר לחדשנות להמשיך ולהגדיל את הבחירה ולשפר את החוויה של הצרכנים בכל הערוצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים