מיקרוסופט שמה קץ ל-Windows 10 S

אך עם כל הכבוד לדרמה, ה-S לא תיעלם לחלוטין משמי ה-Windows 10, היא פשוט תהפוך לשם של מצב עבודה שיהיה קיים בהתקנות של מערכת ההפעלה בגרסאות ה-Home וה-Pro שלו

Windows 10 S- היה שלום ותודה על ה-S

מיקרוסופט (Microsoft) אולי החליטה ש-Windows 10 תהיה מערכת ההפעלה האחרונה שלה באופן כללי, אבל מתברר שהיא לא ממש החלטית לגבי הגרסאות שלה.

קצת יותר מחצי שנה אחרי שהכריזה על Windows 10 S היא החליטה לגנוז את הגרסה הזו שהייתה אמורה לחיות לצד Windows 10 Pro ו-Windows 10 Home, אך באופן מצומצם שמאפשר התקנת יישומים מהחנות של Windows בלבד. אם תרצו, מעין מתחרה ל-ChromeOS שמיועדת לשוק החינוך.

אבל ה-S לא תיעלם לחלוטין משמי ה-Windows 10, היא פשוט תהפוך לשם של מצב עבודה שיהיה קיים בהתקנות של Windows 10 בגרסאות ה-Home וה-Pro שלו. זו תהיה עדיין התקנה מופחתת יכולות, אבל היא תאפשר מעבר לגרסה המלאה של חלונות בשינוי קליל בלבד – בחינם לגרסת ה-Home שהיא גם הגרסה החינוכית של מערכת ההפעלה הנוכחית, וב-49 דולרים לגרסת ה-Pro שמיועדת יותר לעסקים ולארגונים.

למעשה כבר במהלך החודשים האחרונים יכלו בוחני הבטא של Windows 10, המנויים לתוכנית Windows Insider, לראות את השינוי. אלו שבדקו את Windows 10 S שמו לב שהשדרוגים מעבירים אותם לשימוש ב-Windows 10 Pro, אבל כאמור, במצב S, מה שבעצם לא שינה את התפקוד של המחשב שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים