חברת האנימציה הישראלית Snowball עברה לענן של אורקל

פרויקט המעבר ארך שלושה ימים והתקיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי דולרים

דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל. צילום: יח"צ

Snowball Studios, חברת אנימציה ישראלית-בינלאומית, עברה לתשתית הענן (IaaS) של אורקל (Oracle). פרויקט המעבר ארך שלושה ימים והתקיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי דולרים. בטרם המעבר, השתמשה החברה בתשתית הענן של אמזון, AWS.

Snowball Studios מתמחה באנימציה תלת-ממד ואפקטים ויזואליים ב-HD לתעשיית הסרטים, הטלוויזיה, משחקי מחשב, פרסומות ומובייל. על לקוחות החברה בארץ ובעולם, נמנות קוקה קולה (Coca Cola), וולט דיסני (Walt Disney), אמטל – מפיצי "בארבי", פדרציית הכדורגל פיפ"א, מפעל הפיס, אורנג' (Orange), סדרת "החבובות", NBC, סיסקו (Cisco), ABC ו-וריזון (Verizon). לחברה סניפים בישראל וטורונטו והיא מונה 200 עובדים.

מערך האחסון של Snowball מטפל בנפחי נתונים רחבי היקף ופועל במטה החברה בישראל. בכל פעם שאנשי החברה נדרשו לבצע תהליך Rendering (תהליך איחוד של כלל הפריימים באנימציה) הם נזקקו בתהליך זה לכוח מחשוב רב.

Snowball Studios

המעבר לענן של אורקל, נמסר, מאפשר להם עבודה מהירה יותר, כוח מחשוב ייעודי ויכולת לצרוך כוח מחשוב בצורה לא ליניארית, עם שרתי ה-Bare metal בענן של אורקל.

Snowball צפויה להשתמש גם בשירותי ה-GPU של אורקל, שעובדים על כרטיס חזק של עיבוד אנימציות, סטרימינג ועוד. בעתיד גם תעביר החברה את כל הדטה סנטר שלה לענן של אורקל.

יוני כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל Snowball, אמר כי "המעבר נבע מהרצון לקבל יתרונות טכנולוגיים מהותיים בשימוש בתשתית הענן, לצד פערים ברמת המחיר. מלבד כוח המחשוב החזק והביצועים, אשר עונים על צרכי החברה, קיבלנו שירות טוב מאוד ממומחי אורקל וליווי צמוד שנמשך גם לאחר העלייה לאוויר".

דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל, הוסיפה כי "תשתית הענן שלנו מציעה שירותים מתקדמים ברמת אנטרפרייז, בלי קשר לגודל החברה, מחיר נמוך ויתרונות טכנולוגיים שמקלים על העבודה המקצועית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים