טוויטר: סוף סוף אפשר לשמור ציוצים במועדפים באופן פרטי

עד היום, אם התלהבתם מציוץ, יכולתם לתת לו לב או לייק, וכולם ידעו שאתם בעניין שלו ● יכולתם גם לשלוח אותו כהודעה למשתמש אחר ● אבל כעת תוכלו פשוט לשים אותו במועדפים ולשמור אותו לשלב מאוחר יותר וזאת מבלי שחיבתכם או העניין שלכם בו יהיו ידועים לכל

לא נעים. באג בתכונת fleets החדשה של טוויטר

טוויטר (Twitter) הציגה סמל "שיתוף" (share) חדש, שמאפשר למשתמשים לשמור במועדפים (bookmarks) את הטוויטים האהובים עליהם ישירות מהפיד.

בעיקרון החידוש מאפשר למשתמשים לעשות את אותם הדברים שה-share הקודם אפשר, אבל ההבדל הוא שכעת זוכים המצייצים גם ביכולת להוסיף טוויטים לסימניית המועדפים הפרטית של כל אחד ואחת מהם.

בכדי לעשות זאת, על המשתמש ללחוץ תחילה על סמל השיתוף החדש, ולאחר מכן להקיש על אפשרויות הסימניות כדי להוסיף את הציוץ המסוים למדור הסימניות האישי, שניתן לגשת אליו דרך כרטיסיית הפרופיל של המשתמש. טוויטים שהוכנסו על ידי המשתמש למועדפים נשמרים בעבור צפייה פרטית בלבד, בניגוד ללחצני ה-לב, או ה-לייק אשר חשופים בציבור.

שדרוג גם בחוויית המשתמש

בנוסף, בעוד שלחצן השיתוף הקודם היה חבוי ולא בלט בשטח, הלחצן החדש הופך את השיתוף והמשלוח הישיר לאחרים, במתכונת של הודעות, לקלים בהרבה. זאת אומרת שיש כאן גם שינוי במונחים של עיצוב חווית המשתמש, שבהחלט שודרגה עם התוספת.

התכונה החדשה – שזכתה להאשטאג TwitterBookmarks# – מפחיתה את הצורך של המשתמש לעשות ריטוויטים או לשלוח את מה שמצא חן בעיניו כהודעה ישירה מיד עם ההתקלות בתוכן המסוים, כיון שכעת ביכולתו פשוט לשמור את הציוץ ברשימת מועדפים נוחה.

הרשת החברתית המצייצת בדקה תכונה זו לפני שהשיקה אותה, והיא הייתה חלק מ-SaveForLater#, שהוצג במהלך ה-HackWeek ב-Twitter.

תכונת המועדפים החדשה הושקה באופן רשמי וגלובלי אתמול (ד'), בטוויטר לאנדרואיד, ל-iOS, ב-Twitter Lite ובאתר ה-web של הרשת החברתית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים