השקעה מוזיקלית: הסטארט-אפ Mugo גייס שבעה מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת למשתמשים להאזין ביחד - כל אחד מהמובייל שלו - לאותה הנקודה באותו השיר ובאותו הזמן ● הסכום מגיע מחברת הטלוויזיה השנייה בגודלה בעולם בספרדית, וישמש את Mugo להתרחב לאמריקה הלטינית ולארה"ב

מימין: שי גולדברג מ-Mugo; בנחמין סלינס, מנכ"ל TV Azteca; ואורי סגל, מנכ"ל Mugo. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ הישראלי Mugo, שמאפשר למשתמשים להאזין ביחד לאותה הנקודה באותו השיר ובאותו הזמן, הודיע כי השלים גיוס של שבעה מיליון דולר. המשקיעה היא TV Azteca, אחת משתי חברות הפקת הטלוויזיה הגדולות בעולם בספרדית.

Mugo נוסדה באפריל 2016 על ידי אורי סגל, המשמש גם כמנכ"ל החברה, ושי גולדברג. הסכום הנוכחי מצטרף לשני מיליון דולר שהחברה גייסה בסבבים המוקדמים. מרגע השקתה בישראל, היא צברה יותר מ-100 אלף משתמשים פעילים, וחתמה על שיתופי פעולה עם חברות מוזיקה ולייבלים שונים בעולם. Mugo אף דיווחה כי היא נמצאת במגעים מתקדמים עם קרנות הון-סיכון ומשקיעים נוספים, במטרה לגייס עוד כסף כדי לממן את השקת את הטכנולוגיה שלה בארצות הברית בחודשים הקרובים.

החברה פיתחה טכנולוגיית Live Share, שמאפשרת למספר בלתי מוגבל של משתמשים להסתנכרן לאותה הנקודה בשיר ולהאזין יחד, גם כשכל אחד מהם מאזין ממקור מוזיקה שונה. בנוסף, מאפשרת Mugo לשתף סטורי מוזיקלי יומי, לעקוב אחרי משתמשים עם טעם מוזיקלי דומה, לשתף פלייליסטים, לנגן מוזיקה בהתאם למצב הרוח, לצפות בהופעות חיות ועוד.

סגל אמר כי "שיתוף הפעולה וההשקעה של TV Azteca בנו הם אבן דרך חשובה מאוד עבורנו, שתהווה קפיצת דרך משמעותית בהחדרת האפליקציה לשוק האדיר במקסיקו ובמדינות הלטיניות, שחיות ונושמות מוזיקה. אין לי ספק שביחד עם הצוות המקצועי של TV Azteca והכלים העומדים לרשותה נגיע למיליוני משתמשים ביבשת".

בנחמין סלינס, מנכ"ל TV Azteca, ציין כי ״אנחנו מזהים סינרגיה מלאה בין הופעתן של חברות טכנולוגיה בעולם המוזיקה והשימוש היומיומי שעושים צעירים בכל העולם ברשתות החברתיות השונות. הטכנולוגיה של Mugo מוכיחה כיצד מוזיקה יכולה להפוך לחוויה חברתית במובייל״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים