Salesforce: עלייה בולטת בהכנסות; הרווח הנקי זינק פי 344

החברה הציגה ברבעון צמיחה של 25% בהכנסות, שעברו את רף השלושה מיליארד דולר ● עלייה בולטת גם ברווח התפעולי

מוסיפה כלי AI לפלטפורמה שלה. סיילספורס

Salesforce סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם עלייה דו ספרתית בהכנסות וזינוק ברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה אמש (ג'). הסיבה העיקרית לעלייה התלולה ברווחיות היא גידול קטן יותר בהוצאות מאשר בהכנסות.

הנתונים מראים כי ההוצאות הכלליות של Salesforce גדלו ב-18.05% ל-2.83 מיליארד דולר ואילו ההכנסות זינקו ב-25.41% ל-3.01 מיליארד. מתוכן, מכירות המנויים והשירותים צמחו ב-27.21% ל-2.81 מיליארד דולר ומכירות השירותים המקצועיים והפעילויות האחרות עלו ב-4.26% ל-196 מיליון. הרווח הנקי זינק פי 344, לאחר שגדל ממיליון דולר ברבעון הראשון של 2017 ל-344 מיליון ברבעון הנוכחי. הרווח למנייה זינק מ-0 ל-46 סנט.

החברה רשמה עליות גם בסעיפים הגולמיים והתפעוליים. כך, ההוצאות הגולמיות שלה גדלו ב-17.82% ל-767 מיליון דולר, הרווח הגולמי האמיר ב-28.09% ל-2.24 מיליון, הרווח הגולמי השולי עמד על 74.48%, ההוצאות התפעוליות גדלו ב-17.57% ל-2.05 מיליארד דולר והרווח התפעולי זינק פי 47.75 ועמד על 191 מיליון דולר לעומת ארבעה מיליון בלבד ברבעון המקביל אשתקד.

בהנהלת החברה מעריכים שבכל השנה הכספית 2019 יעמדו ההכנסות שלה על בין 13.08 ל-13.13 מיליארד דולר.

מארק בניוף, מנכ"ל ויו"ר Salesforce, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הצגנו גידול דו ספרתי בהכנסות ליותר משלושה מיליארד דולר, מה שמשקף עלייה שנתית של למעלה מ-12 מיליארד. הגידול בהכנסות הוא תוצאה של ההתמקדות שלנו בהצלחתם של לקוחותינו והמדיניות הזו משיגה תוצאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים