"האם הילדים הגיעו הביתה מהגן?", שאל הענן

המצלמה של הסטארט-אפ הישראלי GetAlert הופכת תכני וידיאו ממצלמות אבטחה מחומר גלם למידע נגיש ורלוונטי עבור המשתמשים

גיל דוידמן, נשיא GetAlert. צילום: דרור דוידמן

חברת הסטארט-אפ הישראלית GetAlert מפתחת ומשווקת מצלמת אבטחה אלחוטית, שיודעת לסנן ולשלוח התראות על מצבים שדורשים תשומת לב מידית – דוגמת מצבי חירום או מקרים חריגים. המצלמה בעלת יכולת הבנה וזיהוי אירועים שמתרחשים אל מולה ובסביבתה, ומאפשרת לחפש אירועים בתוך סרטון הווידיאו, תוך שימוש בשפה טבעית.

הפתרון של החברה מבוסס על פיתוח עצמי של אלגוריתמים מבוססי טכנולוגיות בינה מלאכותית, Deep Learning ועיבוד תמונה, שכולל פטנטים ייחודיים שהיא קיבלה בארצות הברית ובמדינות נוספות. GetAlert מבססת את הפתרון שלה על תשתיות הענן של AWS.

"מהפכה בעולם המצלמות"

GetAlert הוקמה ב-2015 על ידי דור גבעון, שמשמש כמנכ"ל החברה, וגיל דוידמן, הנשיא שלה. עד כה היא גייסה חמישה מיליון דולר בשלב ה-Seed, והיא מעסיקה יותר מ-20 עובדים שיושבים במשרדיה בהרצליה פיתוח. שוק היעד של החברה הוא צפון אמריקה והיא נמצאת בשלב בחינת השירות על ידי נסיינים ברחבי ארצות הברית.

לדברי דוידמן, "המצלמה שלנו עושה מהפכה בעולם מצלמות הווידאו. היא מאפשרת למשתמש ביתי ועסקי לתקשר בצורה טבעית עם אפליקציית המצלמה של GetAlert ולשאול שאלות, דוגמת: האם הילדים כבר הגיעו הביתה? בנוסף, היא מאפשרת לקבל התראות אישיות, לדוגמה: 'שלחי לי התראה רק אם אדם לא מוכר נמצא במשרד מחוץ לשעות העבודה'".

"הבחירה בתשתיות הענן של אמזון הייתה עבורנו קלה ואינטואיטיבית", הוסיף. "הן מספקות לנו אמינות וביצועים גבוהים, שהיוו מניע לבחירה שלנו". לדבריו, "האלגוריתם של GetAlert רץ בענן של AWS בזמן אמת ובנוסף, השירותים המובנים של פלטפורמת הענן מקצרים בצורה משמעותית את זמן הפיתוח של המוצר". הוא הוסיף כי "עוד כולל הפתרון אלמנט של אבטחת מידע והגנה על פרטיות המשתמשים. אלה נעשים באמצעות הצפנה מלאה וניתוח בענן של AWS של תכני הווידיאו המצולמים".

דוידמן סיכם באמרו כי "השירות שלנו צפוי להיות מושק בארצות הברית לקראת סוף שנה זו. העולם צמא למהפכה שתהפוך את תוכן הווידיאו מחומר גלם למידע נגיש. זה בדיוק הפתרון של GetAlert – המאפשר בנוסף לחפש מידע בתוך הווידאו ואף לקבל התראות אישיות מתוך הבנת הסיטואציה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים