יוטיוב גאה להציג: אומץ, אהבה וגאווה

עם פתיחת אירועי הגאווה העלתה היום (ה') החברה סדרה חדשה, במחווה לוותיקי הקהילה הגאה

גאווה ביוטיוב. מקור: יח"צ

גוגל (Google) העלתה היום (ה') ליוטיוב (YouTube) את תראו אותי עכשיו, סדרת רשת חדשה שהופקה ביוזמת הענקית לכבוד אירועי הגאווה. הסדרה מתעדת מפגשים אישיים וחד פעמיים בין ותיקי הקהילה הגאה בישראל ויוטיוברים צעירים מקהילת הלהט"ב. במפגשים ביניהם, הם מדברים על אומץ, גאווה ואקטיביזם, ועל ההבדלים בין מה שהיה פה פעם לחיים בימינו. השנה מציין מצעד הגאווה בתל אביב 20 שנים וחוגג את פעילותם ותרומתם של ותיקי הקהילה.

במסגרת המפגשים נזכרים הוותיקים בדרך שעשו, בדעות הקדומות שנאלצו להתמודד איתן ומה הניע אותם לבחור במסלול שבו בחרו. מתוך השיחות עלו שאלות ותובנות על ההבדלים בין התקופות, על השינויים שהתחוללו ב-20 השנים האחרונות ועל העתיד שעוד מצפה לקהילה הגאה המקומית.

בסדרה משתתפים, בין השאר, עברי לידר וניקי סטיוארט, בת לשתי אימהות לסביות, הקולנוען איתן פוקס ורתם קלס, יוצרת ביסקסואלית, ופרופ' עוזי אבן, הח"כ ההומו הגלוי הראשון, ומלכת הדראג סוזי בום.

המפגש בין פרופ' עוזי אבן למלכת הדראג סוזי בום

הסדרה תשודר בערוצי היוטיוב של היוצרים המשתתפים ובערוץ היוטיוב הרשמי של גוגל. כמו כן, היא תוקרן במסגרת אירוע גאווה בשינקין – מסיבת רחוב שתתקיים הערב (ה') עם הופעות, כמחווה לאירוע הגאווה הראשון, שהתקיים בגינת שינקין ב-1993. הסדרה גם תוקרן באירוע הפתיחה של פסטיבל הקולנוע הגאה TLVfest, שיתקיים אף הוא הערב, ובהקרנות נוספות במהלך הפסטיבל.

תראו אותי עכשיו היא חלק מהפרויקט הבינלאומי YouTube Creators for Change, שתומך ומקדם יוטיוברים שמתמודדים עם נושאים חברתיים ומקדמים בערוצים שלהם מודעות, סובלנות ואמפטיה.

את הסדרה ביימה קרן בן רפאל, שסרטה החדש, אין בתולות בקריות, מוצג בפסטיבל קאן ג'וניור. באחרונה הוקרן הסרט בפסטיבל טרייבקה והשחקנית הראשית בו, ג'וי ריגר, קיבלה בפסטיבל את פרס השחקנית הטובה ביותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים