איך תיראה הגרסה הבאה של macOS?

הרחבת מצב העבודה הכהה, אפליקציית חדשות ייעודית ושילוב סרטונים בחנות האפליקציות ● כל הפרטים מההדלפה האחרונה

לשמור על מרחק בין קוצבי לב למוצרי אפל

macOS 10.14, הגרסה המשמעותית הבאה של מערכת ההפעלה למחשבים של אפל (Apple), תציע כמה חידושים מעניינים למשתמשי מחשבי המקינטוש של החברה. הפרטים דלפו ממש לפני פתיחת כנס המפתחים השנתי של החברה, WWDC, שייפתח הערב (ב') – ככל הנראה משרתי הפיתוח של אפל עצמה.

אחד השינויים המשמעותיים הוא דווקא בעיצוב. על פי ההדלפות תעשה הרחבה למצב העבודה הכהה, Dark Mode לכלל חלקי המערכת. אמנם אפל הציגה את האפשרות לעבוד עם סביבת עבודה כהה במקום בהירה כבר ב-macOS 10.13, אבל בגרסה הקודמת ההשפעה הייתה רק על הכותרת של החלונות ועל התפריט הראשי במסך למטה. כעת ההשפעה תהיה על כל פריט כולל צבע הרקע של החלונות וכן שינוי של צבע שולחן העבודה ושל חלק מהצלמיות.

בנוסף, עולה מההדלפות כי אפל ככל הנראה תשלב במערכת ההפעלה אפליקציית חדשות ייעודית בדומה לזו שמשולבת ב-iOS, מערכת ההפעלה שלה לתחום המובייל. שינוי משמעותי בהיבט של העיצוב, אבל גם כזה שמציע פונקציונליות נוספת הוא מתמקד בחנות היישומים של מערכת ההפעלה, Mac App Store שלא רק שתציע עיצוב נקי ומסודר יותר אלא גם תשלב סרטונים קצרים של האפליקציות בדומה למקובל בחנויות אחרות.

כאמור, מדובר בשילוב של דברים ותוכנות שאפל כבר שילבה ב-iOS בעבר, אולם למרות זאת בחברה כבר התייחסו בשלילה לאפשרות שאפל תשלב את שתי מערכות ההפעלה בשלב כלשהו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים