האם עליבאבא הביאה לקיצו של כותב התוכן השיווקי?

כלי בינה מלאכותית שפיתחה ענקית המסחר המקוון מסוגל להיכנס לנעליים של כותבי התוכן השיווקי וליצור בשנייה 20 אלף שורות תוכן ● המטרה: לעזור לסוחרי האתר ליצור תיאורי מוצרים בלי התערבות אנושית

כותב תוכן. צילום אילוסטרציה: BigStock

כלי בינה מלאכותית של ענקית המסחר המקוון עליבאבא (Alibaba), שפותח בידי יחידת השיווק שלה עלימאמא (Alimama), מסוגל להיכנס לנעליים של כותבי התוכן השיווקי. לפי החברה הכלי הזה מסוגל ליצור בשנייה 20 אלף שורות של תוכן כדי לעזור לסוחרים בחנויות הרבות של האתר ליצור תיאורי מוצרים בלי כל התערבות של בני אדם.

על מנת להגיע לרמה זו, הכלי, כך לפי החברה, ניתח וממשיך לנתח מיליוני דפי מוצר קיימים, בעיקר בחנויות הגדולות והמרכזיות שמציעות את מרכולתן באמצעות השירות. הניתוח נעשה תוך שימוש במודלים של לימוד מעמיק וטכנולוגיות לעיבוד מידע לשוני טבעי המאפשרת לו לדעת כיצד לכתוב תכנים מתאימים בפני עצמו.

המטרה של הכלי היא לשמש את הסוחרים עבור מטלות כתיבה שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות, בדרך כלל ללא צורך ביצירתיות רבה במיוחד – בדיוק מה שנדרש עבור תכנים שמרכיבים עמודי מוצר.

טקסט קידומי, פונקציונלי, מהנה או פואטי

לפי עליבאבא, זמן קצר לאחר שהכלי הושק הוא כבר הגיע למסה של כמיליון פעולות ביום. כל בית עסק יכול לבחון כמה נוסחים של דף המוצר כדי לבחור את זה שיוצג בפועל. "ניתן לבחור טקסט שהינו יותר קידומי, פונקציונלי, מהנה, פואטי ועוד", מסרה החברה.

בנוסף, טענה עליבאבא, כלי יצירת התוכן שלה עבר את מבחן טיורינג בו בודקים האם מחשב יכול לחקות שיחה של אדם במידה שמספיקה לגרום לאחר לא לגלות כי לא מדובר באדם בשר ודם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים