ארה"ב: גוגל תסייע לפורשי הצבא למצוא עבודה

ענקית הטכנולוגיה שידרה את פונקציית ה-job search והוסיפה לה כלים שיכולים לעזור לוותיקי צבא למצוא תפקידים התואמים את יכולותיהם

צילום: BigStock

כשמשרתי צבא ארצות הברית פורשים מן השירות, לא תמיד ברור כיצד יוכלו לממש את כישוריהם במשרה אזרחית. יש כאלה שמוצאים לעצמם משרה שאינה מממשת את כישוריהם פשוט משום שניסיונם מוערך בחסר.

גוגל מאמינה שהיא יכולה לעזור לאותם אנשים בעזרת פונקציית job search המשודרגת, שהוספו לה כלים שיכולים לעזור לוותיקי צבא למצוא תפקידים התואמים את יכולותיהם. הקלדה של המילים "jobs for veterans" מאפשרת להזין את התפקיד הצבאי ולחפש תפקידים תואמים באזרחות בכל אתר המשתמש ב- Talent Solution, כמו למשל FedEx Careers.

עסקים ידידותיים לפורשי צבא

היוזמה של גוגל מאפשרת כעת לתייג עסקים בחיפוש ובמפות ככאלה שהם ידידותיים לפורשי צבא. עבור אלה שמעוניינים לאמץ כישורים חדשים, גוגל מציעה 2.5 מיליון דולר מענק לאגודה למען החייל האמריקנית, שתשלב תמיכת IT בהסמכות מקצועיות של חברות אינטרנט לתוך התוכנה ותספק ייעוץ והדרכה בנושאי קריירה. אמנם הכלי של גוגל אינו מבטיח העסקה של מי שמשתמש בו, אבל יש בו כדי להאיץ את החיפוש אחר משרה תואמת ומכניסה לפורשי הצבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים