שני מורים נעצרו בחשד שניסו לפתות קטינות ברשת

השניים הם חלק משישה חשודים שעצרה המשטרה ● על פי החשד, הם ניסו לשדל אותן לשלוח להם תמונות אינטימיות, ואחד מהם אף הציע לעזור לקורבן שלו "להתגבר על הביישנות"

עוד כתב אישום בגין עבירות מין בקטינים ש-"נולדו" ברשת.

עוד פרשה חמורה שחשפה המשטרה מעידה על פדופיליות, על פי החשד, גם בקרב מורים: שני מורים וארבעה גברים נוספים נעצרו אתמול (ד') בחשד שניסו לפתות קטינות – או יותר נכון שוטרות שהתחזו לקטינות – באמצעות הרשת. בית משפט השלום האריך אמש את מעצרם.

על פי החשד, ששת העצורים, בהם שני חיילים, שלחו לשוטרות, שהתחזו לילדות בנות 11 ו-12, סרטונים משל עצמם, וביקשו מהן להתפשט מול המצלמה ולשלוח להם תמונות אינטימיות שלהן. החשודים הם בני הגילאים 19 עד 49, והם נעצרו לאחר חקירה סמויה שערכה המשטרה במשך חודשים.

בהתכתבויות שניהל אחד החשודים עם אחת השוטרות-נערות כותב הגבר כי הוא "יעזור לה להתגבר על הביישנות", והיא ענתה לו: "מה שתרצה". בהתכתבות אחרת, החשוד שאל את החשוד אם היא מאוננת ולבקשתה אף הסביר לה מהי אוננות. חשוד שלישי הציע לאחת הקטינות לשלוח לה תמונה של איבר המין שלו.

החשודים מתגוררים בערים שונות בארץ – עפולה, חדרה, מעלה אדומים, ירושלים, בת ים וגבעתיים. שניהם מהם מעצרו עד מחר והאחרים – עד מוצאי שבת או יום א'.

בשנים האחרונות נחשפו כמה פרשות גדולות של חשד לפדופיליה ברשת, כאשר גם בהן שוטרות התחזו לקטינות. בנוסף, לפני כחודשיים הוציא בית המשפט המחוזי בתל אביב צו תקדימי שמורה למפעילות שירותי האינטרנט לחסום את הגלישה ל-31 אתרים פדופיליים שפעלו ברשת הלגיטימית ולא בדארקנט – שם יש לא מעט אתרים שמציגים מין עם קטינים וקטינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים