Salesforce דוהרת: הרווח הנקי זינק פי 6.5

חברת הענן הציגה תוצאות טובות, בעיקר בסעיפי ההכנסות והרווחים, הן ברבעון השני והן במחצית הראשונה של השנה ● הדבר מוכיח שמדיניות ההוצאות המרובות שלה משתלמת

קית' בלוק , המנכ''ל המשותף של סיילספורס שפרש. צילום: יח"צ

רבעון שני ומחצית ראשונה טובים ל-Salesforce: חברת הענן הציגה בשתי התקופות עליות בסעיפים העיקריים, ובפרט ברווחיות הנקייה והתפעולית – כך עולה מהדו"חות שפרסמה אמש (ד').

החברה ממשיכה לדגול בהשקעות אגרסיביות כדי להגדיל בעתיד את ההכנסות. מדיניות זו באה לידי ביטוי בהוצאות הכלליות, שגם הן גדלו בשתי התקופות בשיעור דו ספרתי. הנתונים מראים שבמהלך ששת החודשים הראשונים של השנה צמחו ההוצאות של Salesforce ביותר ממיליארד דולר, או ב-22.47%, ל-5.98 מיליארד וההכנסות זינקו ב-26.4% ל-6.29 מיליארד. הרווח התפעולי החצי שנתי זינק בפי 3.48 ל-306 מיליון דולר וזה הנקי קפץ פי 13.68, או 1,268.1%, וסיים את הרבעון כשהוא עומד על 643 מיליון.

המגמות ברבעון המדווח היו דומות, אם כי הפער (באחוזים) בין העליות בהכנסות ובהוצאות היה קטן יותר מאשר במחצית הראשונה כולה, ולמעשה כמעט שלא היה קיים: ההוצאות גדלו ב-27% ל-3.17 מיליארד דולר וההכנסות – ב-27.32% ל-3.28 מיליארד. מתוך סכום זה, מכירות המנויים ושירותי התמיכה צמחו ב-28.41% ל-3.06 מיליארד דולר ומכירות השירותים המקצועיים רשמו עלייה של 14.95% ועמדו על 221 מיליון.

הרווחיות של Salesforce עשתה חיל גם ברבעון: הרווח הנקי הכללי והרווח הנקי למנייה רשמו שניהם זינוק של פי 6.5, או 550%, ל-299 מיליון דולר ול-39 סנט, בהתאמה, הרווח הגולמי זינק ב-27.53% ל-3.43 מיליארד דולר לאחר עלייה של 26.72% בהוצאות הגולמיות ל-849 מיליון, הרווח הגולמי השולי עמד על 74.12% וזה התפעולי קפץ ב-275.3% ל-115 מיליון. ההוצאות התפעוליות רשמו עלייה של 27% וסגרו את המחצית הראשונה של השנה על 2.32 מיליארד.

קית' בלוק, מנכ"ל משותף של Salesforce, סיכם את התוצאות באמרו כי "ההכנסות הרבעוניות שלנו גדלו ב-27% לכ-3.3 מיליארד דולר ואנחנו מתקדמים ליעד שלנו – להגיע להכנסה שנתית של 23 מיליארד ב-2022".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים