תוכן שיווקי
לקראת אירוע DOCUFORUM – הדור הבא, קסיופיאה, קניון ארנה הרצליה, 3 באפריל

לקראת אירוע | איתי צור, מנהל חטיבת מכירות פתרונות עסקיים NessPRO: "המטרה – יישום מהיר ויכולת עבודה מכל מכשיר, בכל עת ומכל מקום"

30/03/2014 12:12

מאת: הילל יוסף

"הכניסה של מגמת BYOD, 'הבא את המכשיר הנייד האישי שלך לעבודה', יצרה מצב בו העובדים נדרשים, ורוצים, לעבוד עם מגוון הרכיבים הניידים שלהם, בעבודה ומחוצה לה. הם רוצים לעבוד, ולצרוך מידע, מסמכים ויישומים ארגונים בכל עת ומכל מקום – ואנו מאפשרים להם לממש מגמה זו", כך אמר איתי צור, מנהל חטיבת פתרונות עסקיים, NessPRO.

צור התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע DOCUFORUM – הדור הבא שעורכת החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך בשבוע הבא, ה-3 לאפריל באולם קסיופיאה, קניון ארנה הרצליה פיתוח.

בכנס, אמר צור, "נציג את מוצר Synplicity מבית דוקומנטים EMC, המשווק בארץ על ידי NessPRO, קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות. המוצר מאפשר לעבוד עם כל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן. ניתן בעזרתו להעלות מסמכים, לשמור מסמכים, לקבל התראות על מסמכים אשר ממתינים לטיפולך, ואת כל זאת לעשות גם מחוץ לרשת הארגונית. המוצר עונה על הצורך של מנהלים ועובדים ניידים רבים, העבודה אשר מבקשים לקבל ולשתף מידע גם מחוץ למשרד. הוא מאפשר שיתוף פעולה בין אנשים, בצורה מאובטחת, בתוך הארגון ומחוצה לו. המשתמשים אינם צריכים לשנות את צורת העבודה שלהם: הם שומרים את הקבצים שלהם במקום שבו הם רגילים לשמור, ובלחיצת כפתור הם יכולים לשתף אותם עם משתמשים אחרים. למוצר Synplicity יש את היכולת לאפשר לארגון, למנהלים ולעובדים הנמצאים מחוץ למשרד – לקבל גישה לתכנים של הארגון מההתקן הנייד שלהם. הדבר נעשה תוך הגנה מלאה על הנתונים, לצד בקרת גישה מתקדמת".

מוצר נוסף שיוצג בכנס, ציין צור, "הוא הדור הבא של המערכות מבית דוקומנטום-EMC, פתרונות xCP. המוצר מאפשר ליצור אפליקציות מבוססות תוכן, בצורה הרבה יותר מהירה. כך, הוא מאפשר את ניהול התהליכים העסקיים מבוססי התוכן, כאשר גם הפיתוח של היישום קצר יותר – וגם מתאים את ממשק המשתמש לאופי התהליך העסקי. המדובר בממשק משתמש דינמי, עם טכנולוגיות ממשק משתמש UI – החדשניות ביותר בשוק. xCP כולל גם יכולות אנליטיקה ו-BI על התהליכים העסקיים".

הפלטפורמות של ECM, ניהול התוכן הארגוני, אמר צור, "היו מבוססות על מוצרים ומודולים שהיה נדרש לערוך התאמות ואינטגרציות ביניהם. כיום, יש מוצר בעל התקנה אחת, פשוטה, והכל מצוי בממשק אחד הן למיישם, הן למפתח והן למשתמש. בדרך זו אפשר ליישם תהליך עסקי מלא". לדבריו, "המוצר הושק לפני שנה וחצי בעולם וכעת אנו בכנס הזה משיקים את המוצר בישראל, כאשר הוא תומך ב- RTL ובעברית מבית היצרן".

התועלות למנמ"רים ולמשתמשים, סיכם צור, "הן רבות: זמן ההטמעה של פרויקטי פיתוח של יישומים יקטן. כך, למעשה, לא נדרש להתקין את כל הפלטפורמה ולממש פרויקט גדול בתוך הארגון – אלא ניתן לממש תהליך עסקי בזמן קצר. לא צריך לבנות את כל הבניין הגדול – אלא מספיק לבנות כעת את הקומה הראשונה, משמע, ניתן לממש תהליך עסקי נקודתי, ניתן להתחיל בקטן עם יכולת גידול עתידית. זוהי בשורה של ממש לתחום ניהול התוכן הארגוני. עם הזכייה במכרז סע"ר הממשלתי, דוקומנטים הפכה הלכה למעשה לתקן בישראל. נמשיך להביא את החדשנות של הפתרונות ללקוחות בארץ".

אירועים קרובים