תוכן שיווקי
לקראת אירוע DOCUFORUM – הדור הבא, קסיופיאה, קניון ארנה הרצליה, 3 ב-אפריל

לקראת אירוע | אינאה סטוקי, EMC: "ניהול התוכן הארגוני השתנה וכעת מטרתו מתן ערך עסקי טהור"

30/03/2014 14:51

מאת: הילל יוסף

"תחום ה-ECM, ניהול התוכן הארגוני, עובר שינוי משמעותי. בעוד שבעבר, במתכונתו הקלאסית, הייתה ייעול תהליכים וזרימת מידעי ושיתופו – הרי שכעת היעד שלו הוא ומובחן לייצר עבור הארגון ערך עסקי טהור", כך אמר אינאה סטוקי, מנהל מכירות לשווקים בצמיחה, אזור מזרח אירופה ואגן הים התיכון, EMC.

סטוקי התראיין לאנשים ומחשבים לקראת אירוע DOCUFORUM – הדור הבא שעורכת NessPRO, קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות, ונציגת דוקומנטום מבית EMC בישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך השבוע, ב-3 לאפריל, באולם קסיופיאה, קניון ארנה הרצליה פיתוח.

"אנו מציעים", אמר סטוקי, "טכנולוגיה אשר מסייעת ללקוחות הארגוניים את היכולת לנהל כיאות את התוכן והמידע הארגוני – אשר ממגוון סיבות גדל באופן אקספוננציאלי. אנו יכולים לארגן ולשדרג את כל הנכסים הארגוניים – המידע – בדרך טובה יותר, חכמה יותר, עם היכולת לספק גישה למידע הנכון והרלוונטי, בזמן הנכון, עם מעטפת האבטחה הנדרשת וההלימה לרגולציות בתחום. הארגונים מצויים כיום במצב חדש – מגמת ה-BYOD, שבמסגרתה עובדים מביאים את המכשיר הנייד האישי שלהם לעבודה, הביאה למצב בו העובדים נדרשים, כמו גם רוצים, לעבוד עם מגוון הרכיבים הניידים שלהם, בעבודה ומחוצה לה. הם רוצים לעבוד, ולצרוך שירותים ויישומים ארגונים בכל עת ומכל מקום".

הפתרון החדש של דוקומנטום מבית EMC, אמר סטוקי, "פותח באופן העונה על צרכים שונים של מגזרי התעשייה השונים. כך, למשל, בעולם הרפואה והפרמצבטיקה, יש רגולציות רבות הכרוכות בחיסיון רפואה ואבטחת פרטיות. יש לנו פתרון ורטיקלי לעולם תוכן ארגוני זה, במסגרתו אנו יכולים לתמוך בתהליכים מעבדתיים ורפואיים, וכך מסייעים ללקוחות למטב את התהליכים, תוך הלימה לרגולציות הקפדניות בתחום, יצירת סטנדרטיזציה ובניית תהליכים המתבססים על מסמכים דיגיטליים ככל הניתן". הוא הוסיף כי "קיימים פתרונות דומים במהותם שאנו מציעים לארגונים במגזר הבנייה וההנדסה, תוך טיפול בהיבטי ארכוב של תרשימים ותסריטי בנייה, כמו גם ניהול נכסי נדל"ן. המטרה היא שהמידע יהיה זמין ללקוחות השונים במהלך תהליכי התכנון והבנייה".

למגזר הבנקאי, אמר סטוקי, "בנינו פלטפורמה הכוללת את יכולות הארכוב המתקדמות שלנו, אשר מאפשרת ללקוחות לטפל לקבל ולשנע את כל המידע – המובנה וזה שלא מובנה, מידע המגיע ממקורות מודפסים, ומידע אחר על הלקוחות. כל המידע מציע באופן המאחד אותו והופך אותו לנגיש, תוך טיפול בהיבטי פיתוח של יישומים עסקיים ותהליכיים. בכנס נשיק פלטפורמה זו בישראל".

מוצר נוסף שיוצג בכנס, ציין סטוקי, "הוא הדור הבא של המערכות מבית דוקומנטום-EMC, פתרונות xCP. המוצר מאפשר ליצור אפליקציות מבוססות תוכן, בצורה הרבה יותר מהירה. כך, הוא מאפשר את ניהול התהליכים העסקיים מבוססי התוכן, כאשר גם הפיתוח של היישום קצר יותר – וגם מתאים את ממשק המשתמש לאופי התהליך העסקי. המדובר בממשק משתמש דינמי, עם טכנולוגיות ממשק משתמש UI – החדשניות ביותר בשוק. xCP כולל גם יכולות אנליטיקה ו-BI על התהליכים העסקיים. בדרך זו הוא מספק את הזריזות העסקית הנדרשת לארגונים בשוק הדינמי והתחרותי כיום. הלקוחות הארגוניים לא רוצים פרויקטים ארוכים, כי אם להגיע לשוק עם פתרונות מהירים, יכולת הטמעה מהירה ויכולת גידול".

"ארגונים רוצים ליצור פתרונות מתקדמים לתחום ניהול התוכן", סיכם סטוקי, "אשר משלבים באופן המיטבי בין אנשים, מידע ותהליכים עסקיים. כאשר נדרש לשתף משהו – אז זה מה שאנו יודעים לעשות הכי טוב. אני מכיר היטב את השוק הישראלי, הוא מתאפיין כמאמץ מוקדם של טכנולוגיות. יחד עם NessPRO נעמיק את האחיזה שלנו בשוק הישראלי. אנו גאים בהמשכו של פרויקט סע"ר בממשלה – בו זכתה NessPRO עם מוצר דוקומנטום של EMC".

אירועים קרובים