תוכן שיווקי

InfiniBox – מערכת אחסון מתקדמת ומהפכנית בשירות הענן של טריפל סי

10/04/2014 15:12

לאחרונה הותקן הדור הבא של שירותי האחסון בענן של טריפל סי: מערכת אחסון מתקדמת InfiniBox בנפח של 1.1PB (1,100 טרה). InfiniBox היא מערכת אחסון של נתונים, המיועדת לפלחים האיכותיים והתובעניים ביותר של תעשיית עיבוד המידע. היא מתאפיינת בצפיפות נתונים גבוהה ביותר, מנגנונים מתוחכמים וחדשניים של שמירה על שלמות המידע ועל זמינותו, Feature Set ייחודי ועלות מהפכנית ליחידת מידע, בפלח העילי של השוק.

טריפל סי בחרה ב- InfiniBox, כיוון שזו המערכת האידאלית לסביבות עבודה וירטואליות, אשר משתמשות בטכנולוגיות ענן וזאת בשל מספר מאפיינים יחודיים:
•מקביליות תפעולית ברמות חסרות תקדים, המאפשרת התמודדות מוצלחת וללא פשרות מול כל הסוגים של עומסי העבודה.
•מנגנוני ניהול פשוטים, המאפשרים רמות גבוהות של אוטומציה בעזרת RESTful-API.
•תשתית אחידה לפרוטוקולים שונים של תקשורת ופעילות IO של כל סוגי הגישה המקובלים בתעשייה (SAN ,NAS ,Object).
•InfiniBox מצטיינת ביכולות ה-Snapshot שלה (InfiniSnap), המאפשרת יצירת עותקים וירטואליים בהרף עין, במספר רב ככל שירצה המשתמש וללא כל מגבלות בפועל על הביצועים.

התכנון הבסיסי של InfiniBox ואוסף הכלים הנלווים, נועדו לאפשר התמזגות טבעית וחלקה עם מגוון מוצרים בכל הפלטפורמות המובילות בסביבות המכוונות-ענן. InfiniBox מוכרת כ- Elite VMWare Partner, וכמערכת הכלים, המובנת Host Power Tools for VMWare מבטיחה ניצול מקסימלי של הסביבה הוירטואלית. InfiniBox תומכת באופן מלא במגוון האפשרויות המוצעות על ידי סביבות VAAI. במקביל, InfiniBox מגדילה מיום ליום את האינטגרציה עם מערכות OpenStack, ו-AZURE של מיקרוסופט (Miscrosoft).

בשוק הרווי עד מאוד של מערכות אחסון נתונים, InfiniBox פורצת דרך בשל תכונותיה:
•צוות מפתחים דינמי ומקצועי לעילא ולעילא, המשלב את ותיקי התעשיה ופורצי הדרך שלה. זהו צוות ייחודי עם תעודות מוכחות של ניסיון ויכולת חדשנות, פיתוח, ותמיכה לאורך זמן.
•חדשנות פורצת דרך: InfiniBox מבוססת על חדשנות הנדסית, המגובה בטכנולוגיות ייחודיות. יותר מ-90 פטנטים כבר הוגשו בארה"ב ובמדינות אחרות בעולם על רעיונות טכנולוגיים שיושמו בפיתוח ובבניית המכונה.
•חזון: InfiniBox היא מערכת אחסון Hyperscale בעלת נפח בלתי מוגבל, ביצועים ברמה גבוהה במיוחד ויכולת התמודדות בהצלחה מול עומסי עבודה שונים ומגוונים. המערכת ידידותית לסביבה, בצריכת האנרגיה נמוכה וחסכונית במיוחד הן לגבי הוצאות הרכישה (CapEx) והן לגבי הוצאות התפעול (OpEx).

InfiniBox הינה המערכת האולטימטיבית לאחסון מידע בעתיד, שתאפשר לנו לספק כבר היום שירות בביצועים באיכות מעולה וקמפיינים ללקוחות במחירי דיסק מעולים

אירועים קרובים