תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת ח.י. רכיבים, המפיצה הבלעדית של מוצרי Virident מבית HGST, ממשיכה לקבוע שיאי דחיסות באחסון בכרטיסי פלאש PCIe נמוכי פרופיל

החברה מאפשרת איחוד רחב היקף של מרכזי נתונים עבור סביבות עבודה תובעניות בהיקף נרחב ● מוצר ה-MAX Capacity, המספק 4.8 טרה של אחסון בתצורה נמוכת פרופיל, מכפיל את רמת דחיסות האחסון הגבוהה ביותר שקיימת בתעשייה, ומוביל את המעבר לפלטפורמות פלאש

10/04/2014 15:51

וירידנט (Virident Systems), מובילת הביצועים באחסון פלאש בצד השרת, הכריזה היום כי שברה את מחסום הקיבולת עבור כרטיסי פלאש PCIe נמוכי פרופיל. קיבולת כרטיס ה- FlashMax 4.8 טרה בתצורת פרופיל נמוך, מרחיב את גבולות הקיבולת האפשרית במכשיר אחד, ומביא לרמות חדשות של איחוד מרכזי נתונים. נתונים אלה הופכים את הכרטיס למתאים במיוחד עבור סביבות בהיקפי עבודה הנדרשים באינטרנט, ובסביבות אחרות הדורשות יעילות מירבית קיבולת האחסון. על ידי הכפלת דחיסות האחסון של המוצר המוביל שלה בתעשייה, FlashMAX II, ושילוב תוכנת FlashMAX Connect, וירידנט הופכת למובילה של המעבר לשימוש בפלטפורמות פלאש.

"טכנולוגיית הפלאש ביססה את עצמה בעוצמה כבחירה המועדפת עבור עומסי עבודה הולכים וגוברים שאנו רואים בארגונים", אמר ג'ייסון ווקר, ארכיטקט רשתות בכיר, תאגיד IPFS. "ועדיין, עד עתה הקיבולת המוגבלת של כרטיסי פלאש PCIe הפכה אותם לפחות יעילים עבור אחסון בהיקפים גדולים. קיבולת אחסון של 4.8 טרה של פלאש ב- FlashMAX היא שוות ערך לקיבולת של דיסקים קשיחים מסורתיים, ואינה דורשת ניהול והטמעה של אחסון במספר רמות. השילוב בין הקיבולת והביצועים של וירידנט הוא צעד גדול קדימה עבור תעשיית האחסון, כשהוא תומך באימוץ ובמעבר אל מרכז מידע שכולו סיליקון".

וירידנט שילבה את אותם מאפיינים מובילי תעשייה שנמצאו בכרטיס ה-FlashMAX II, כגון ביצועים יציבים וצפויים ו-RAID בעל מודעות לפלאש, יחד עם היכולת להציג מכשיר אחד של 4.8 טרה עבור אפליקציות. עם הקיבולת של דיסקים מסורתיים לצד הביצועים של פלאש, ה-FlashMAX מספק יתרונות בעלויות רכישה ואחזקה, אשר הופכים אותו אידיאלי עבור האפליקציות התובעניות ביותר הפועלות בהיקפים עבודה של הרשת.

"התנגדות היא תגובה שכיחה לשינויים, ובמקום הזה נמצאת תעשיית האחסון כרגע", אמר קן גרו, סגן נשיא פעילות לקוחות בינלאומיים בוירידנט. "עדיין יש רמה של התנגדות לפלאש בגלל שהוא אינו מוכר, ומכיוון שהתרחישים לשימוש בו אינם מובנים עד תומם. היכולת לגרום לפלאש להרגיש כמו אחסון SAN היא נקודת מפתח בתנועה קדימה של התעשייה, ו-וירידנט מחוייבת להוביל את המעבר לפלטפורמות פלאש במרכזי הנתונים. הקיבולת החדש שמציע ה- FlashMAX, בשילוב המטמון, השיתוף והזמינות הגבוהה של FlashMAX Connect, לוקחת את התעשייה צעד אחד קרוב יותר להשגת הביצועים של פלאש עם היתרונות של SAN ארגוני".

מערך התוכנה FlashMAX Connect מרחיב את משפחת מוצרי ה- FlashMAX ואת היכולות שלה עם המאפיינים הבאים:

זמינות גבוהה: vHA מאפשר רפליקציה מסונכרנת עם ביצועים גבוהים/השהייה נמוכה, אשר מעתיק write משרת אחד לשני, ומספק נקודת קישור באחסון או גיבוי לנפילה. זאתף,  ללא השפעה על אפליקציות או זמינות נתונים.

ניהול אחסון משותף: vShare מאפשר גישה למחיצות בעלות מודעות לפלאש של כרטיסי PCIe פלאש מרוחקים. הדבר מאפשר לללקוחות לשתף את האחסון הממוקם בשרת מרוחק, ולהרחיב בכך את הקיבולת של כרטיס PCIe פלאש באופן המנותק מפעילות המחשוב. התוצאה היא גמישות עצומה ויכולת שיתוף, כך שכרטיס PCIe פלאש אחד יכול לשרת מספר שרתים, בהתאם לצרכי האפליקציה.

ניהול נתונים: vCache מאפשר בניה של מכשירי מטמון עתירי ביצועים ושקופים למערכת, אשר כוללים write-back ו-write-through ו-write around של זיכרון המטמון. בכך הוא מספק ביצועים טובים יותר ועמידות. על ידי הוספת מכשיר FlashMAX II ו-vCache אל התשתית, לקוחות יכולים לקבל את הביצועים של כרטיס פלאש PCIe תוך מינוף השקעות קיימות ב- SAN/NAS.

אודות Virident Systems
Virident היא ספקית של אחסון פלאש בצד השרת עבור ארגונים המספקים אפליקציות עשירות בנתונים, הדורשות ביצועים אחידים בצורה יוצאת דופן. היתרונות המובנים הקשורים בטכנולוגיה זו מבצעים מהפכה במחשוב, באמצעות האצת זמני התגובה של האפליקציות ואופטימיזציה של יעילות מרכז הנתונים, אל רמות חדשות של ROI. וירידנט נתמכת על ידי המשקיעים האסטרטגיים  אינטל, סיסקו וסיגייט, וכן על ידי קרן ההון סיכון הרקולס טכנולוגיות, ארטימן סקויה, גלובספאן קפיטל, ומיטסואי גלובל. לפרטים נוספים: http://www.virident.com.

אודות HGST
חברת HGST (לשעבר Hitachi Global Storage Technologies או Hitachi GST), מחברות Western Digital, עוסקת בפיתוח של כונני דיסקים קשיחים, כונני solid state ברמת הארגון הגדול, פתרונות אחסון חיצוני חדשניים ושירותים לאחסון, שימור וניהול של הנתונים החשובים ביותר בעולם. החברה, שנוסדה על ידי החלוצים בתחום הכוננים הקשיחים, מספקת מערכות אחסון רבות ערך למגוון רחב של מגזרים בשוק, ביניהם ארגונים גדולים, שולחנות עבודה, מחשוב נייד, מוצרי צריכה אלקטרוניים ומערכות אחסון אישיות. חברת HGST הוקמה ב-2003 ומטה החברה שוכן בסן חוזה שבקליפורניה. לקבלת מידע נוסף, בקר באתר החברה, בכתובת http://www.hgst.com.

אודות קבוצת ח.י.
קבוצת ח.י. הינה אחת הקבוצות המובילות בארץ ליבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת. הקבוצה מאגדת בתוכה מס' חברות הפועלות בתחומים שונים: שיווק מוצרי אלקטרוניקה וחשמל, שיווק רכיבים לתעשייה, שיווק מוצרי תקשורת וכן חברת שירות ולוגיסטיקה. בין המותגים המיוצגים ע"י הקבוצה: Ariston ,Bellers ,Gorenje ,LG ,QUE ,Hisense, SanDisk ,Seagate ועוד. תחת פעילותה בתחום התקשורת, מחזיקה קבוצת ח.י. במניות חברת "שיא קום" שהינה יבואנית ומשווקת מכשירי סלולר הגדולה בארץ, וכן ברשת "בסט מובייל" רשת חנויות הסלולר המובילה בישראל.

אירועים קרובים