תוכן שיווקי
VMware Forum 2014

לקראת אירוע | אירוע VMware השנתי יתקיים השנה ב-14 במאי תחת הכותרת: "הרחיבו את היכולות שלכם"

10/04/2014 15:52

אירוע VMware vForum 2014 יגיע לתל אביב בתאריך 14 במאי ויתקיים באולם אבניו שבאיירפורט סיטי. חברת VMware (סימון בורסאי NYSE: VMW), המובילה בפתרונות בתחום הווירטואליזציה ותשתיות הענן, תקיים השנה את סדרת אירועי VMware Forum, בו צפויים לקחת חלק מעל 18 אלף משתתפים מ-24 מדינות ברחבי אירופה ומזרח התיכון. בישראל, צפויים להגיע כ-1,000 משתתפים מעולם ה-IT, לאירוע שסובב סביב הכותרת "הרחיבו את היכולות שלכם", המכוונת לאנשי IT וארגונים כך שיוכלו לשגשג בעידן הענן הנייד, באמצעות הפתרונות והסיוע של חברת VMware.

מיליארדי צרכנים מסביב לעולם, מחזיקים כעת בגישה למיליוני יישומים ושירותים מה שמחזק את תפקיד ה IT בארגונים בצורה משמעותית. באירוע VMware Forum, יגלו המשתתפים כיצד הם יכולים לשנות את העסק שלהם, באמצעות דטה-סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) ולהרחיב את הווירטואליזציה על פני סביבת ה IT בארגון כך שתתמוך ביותר מטרות עסקיות.

את האירוע בישראל יפתח סטיב מולאני, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל יחידת הרשת והאבטחה העסקית בחברת VMware, שיסביר כיצד יכולים ארגונים להיעזר במרכזי מחשוב מבוססי תוכנה. האירוע יכלול מצגות, הדגמות ומפגשים עם מומחים ומספק את הסביבה המושלמת ללמוד ולשמוע תובנות מפי מובילים בתעשייה, לחזק קשרים קיימים ולפתח הזדמנויות עסקיות חדשות.  "חברת VMware נמצאת בפני שנה מאד מעניינת – החברה ממשיכה להכריז על חידושים משמעותיים אשר הינם בשורה של ממש לשוק", אומר רענן ביבר, מנהל פעילות VMware ישראל ומוסיף כי "הרכיב המרכזי לבניית מערכות מחשוב הדור הבא, אשר יספקו IT as a Service הינו חזון ה-SDDC  (ר"ת Software Defined data Center) של חברת VMware, שהופך למציאות עם ההכרזות החשובות של VMware בנושא והן NSX (למעשה Software Defined Networking) והvSAN (למעשה )Software Defined Storage".

אודות VMware
חברת VMware, מובילה בפתרונות בתחום הווירטואליזציה ותשתיות הענן, מאפשרת ללקוחותיה לשגשג בעידן הענן. לקוחות מסתמכים על VMware שתעזור להם לשנות את הדרך שבה הם בונים, מספקים וצורכים מידע באופן מהפכני, שמבוסס על צרכיהם האישיים. בשנת 2013 הכניסה החברה 5.21 מיליארד דולר, ויש לה מעל 500,000 לקוחות ומעל 55,000 שותפים. בסיס החברה ממוקם בעמק הסיליקון עם סניפים רבים מסביב לעולם. לאתר החברה: www.vmware.com.

אירועים קרובים