תוכן שיווקי

Nipendo נבחרה על ידי גרטנר כ-Cool Vendor לשנת 2014

28/09/2014 15:13
איתן לב-טוב, מנכ”ל Nipendo ישראל וסמנכ"ל מכירות EMEA

יצרנית התוכנה ניפנדו (Nipendo), המפתחת ומספקת פלטפורמה דיגיטלית מבוססת ענן לניהול כל תהליכי הרכש והכספים בין ארגונים לקהיליית שותפיהם העסקיים, הכריזה היום כי נבחרה על ידי Gartner כ- Cool Vendor  לשנת  2014.

”בחירתה של Nipendo כ-Cool Vendor על ידי גרטנר ( Gartner )הינה הכרה בתוצאות המרשימות אותן סיפקנו לארגונים רבים ובולטים באמצעות הפתרון החדשני שלנו“, אומר איתן לב-טוב, מנכ”ל Nipendo ישראל וסמנכ"ל מכירות EMEA ”הטכנולוגיה שלנו ייחודית ויצירתית, באמצעות האוטומציה של כלל תהליכי ההזמנה עד התשלום (PO to Payment), לקוחותינו יכולים למזער את הזמן והעלות הכרוכה בניהול הידני של התהליך ולשפר באופן דרמטי את הבקרה והניהול של כלל תהליכי הרכש“.

"בחירה זו על ידי גרטנר, המהווה שלב נוסף וחשוב בהכרה הבינלאומית ביכולותינו, מצטרפת לשורת זכיות משמעותיות בלקוחות מרכזיים בישראל למיצוב Nipendo הלכה למעשה, כתשתית מרכזית בישראל לתקשורת אלקטרונית בין עסקים", Nipendo מובילה בשוק צומח ומרובה אתגרים.

על פי הדוח, ”התהליכים העסקיים בהם מטפל הארגון ,משלב מהזמנה ועד התשלום הינם תהליכי ליבה ארגוניים מורכבים ביותר שחברות מנסות כבר קרוב לארבעה עשורים להטמיע בהם אוטומציה הולמת“. האתגרים הללו משתקפים גם בדוח נוסף שפורסם על ידי  Gartner, בו צוין כי  ”בפרויקט גדול, מצבך מצוין אם הצלחת להפוך 50%  מהחשבוניות שלך לאלקטרוניות תוך שנתיים“.

חברות המשתמשות ב-Nipendo Supplier Cloud הצליחו הרבה מעבר בהשוואה למקובל בענף. גבי בן שלוש, חשבונאי ראשי, התעשייה האווירית, אמר: "תע"א מיישמת הלכה למעשה את תפיסת הארגון ללא נייר והופכת לארגון המנהל מעל 90% מהחשבוניות בצורה דיגיטלית. מדובר במהפכה אמיתית עבורנו בזכות היכולת לשפר משמעותית את תהליכי העבודה שלנו מול הספקים תוך יצירת סביבת עבודה יעילה, חסכונית ובעיקר צמצום דרסטי בטעויות אנוש שנגרמו בשל תהליכים ידניים לאורך שרשרת האספקה".

בעוד המעבר לחשבוניות דיגיטליות הוא צעד חשוב וחיובי, היתרונות הגדולים ביותר מתקבלים מעיבוד ישיר ואוטומטי המונע את הצורך בתהליך יקר ומועד לטעויות של אישורים והתאמות ידניות של חשבוניות.

”פלטפורמת Nipendo  מאפשרת לכללית להוריד בכ- 80% את משך זמן  הטיפול בחשבוניות תוך כדי צמצום של קרוב ל 100% בטעויות“, אמר דוד לוגסי משירותי בריאות כללית.

 

 

אירועים קרובים