תוכן שיווקי

מחפשים פתרון וידאו קונפרנס, רב משתתפים, איכותי ושעובד עם VDI?

18/09/2014 12:12
מחפשים פתרון וידאו קונפרנס, רב משתתפים, איכותי ושעובד עם VDI?

חברת Vidyo ו Citrix שיתפו פעולה ומציגות את הפתרון:

כששמעתי לראשונה על Vidyo ועל היכולות שלה זה סקרן אותי … פתרון שיחות ועידה בוידאו שלא דורש רשת מורכבת ועובד על חיבור פס רחב בסיסי מבלי לאבד איכות? הייתי צריך לראות את זה במו עיניי. ואכן, הופתעתי לטובה מהאיכות הפנומנאלית ש  Vidyo מספקת. אז, אני מאוד שמח לשתף את זה ש Vidyo  שיחררה כעת את הפתרון  VidyoDesktop VE for Citrix XenDesktop and XenApp.

אם אתם לא מכירים את Vidyo, הרשו לי להציג לכם. Vidyo מספקת פלטפורמה מבוססת תוכנה שיכולה לעבוד כמעט על כל רשת, כל מכשיר וכל יישום. בימים אלה הם עושים גלים במספר תעשיות כמו בריאות, שירותים פיננסיים וממשלתי. Vidyo יכול לספק למשתמשים וידאו מאובטח, עקבי באיכות HD על פני מגוון רחב של נקודות קצה כולל מחשב שולחני, נייד, אינטרנט, מערכות חדר, נקודות קצה H.323 / SIP, ועכשיו גם נקודת קצה וירטואלית (VDI) של Citrix.

איך הם עושים את זה ומה עושה אותם שונים? זה הכל קשור לארכיטקטורה, כמובן. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Vidyo מנצלת ביעילות את רוחב פס, מספקת איכות ויכולת התרחבות ללא מגבלה, כל זאת תוך הפרדת הוידאו מתעבורת ה VDI בסביבות מעורבות החל מניידים דרך Thin client  ועד סביבת Client  מלאה. כשותפה של  Citrix Ready  חברת Vidyo ממנפת את יכולות SDK הווירטואלי שלנו ליישום של  "ארכיטקטורה מותאמת" שמסיטה את עומס עיבוד הוידאו/קול למכשיר המשתמש עצמו. בדיוקהמתכון הנכון עבור לקוחות של Citrix XenApp וXenDesktop שלנו!
פתרון Vidyo יכול לרוץ על שני סוגי ה Clients (thin and thick)   . כל  thin client שרץ על    AMD או אינטל   ליבה כפולה מספיק, ואם יש לך גישה ל  thin clientשרץ על מעבד ארבע ליבות החדש תוכל להתרשם מהאיכות יוצאת הדופן ש Vidyo  מספקת.

וידאו באיכות מעולה בסביבת VDI מאובטח  היא מרגש בפני עצמו, אך VidyoDesktop VE מציע  יתרונות רבים נוספים כמו: עמידות מעולה בסביבות תקשורת גרועה, איכות עקבית בכל סוגי מכשירי הקצה, יכולת interoperability וגם היכולת להתרחב למספרים גדולים של משתמשים בצורה חסכונית.
VidyoDesktop VE  זמין כעת עבור XenDesktop וXenApp.

 

אירועים קרובים