תוכן שיווקי
לקראת כנס BMC |

דליה טלמון: "המסר שלי למנהלים שבוחנים מערכות לניהול סביבות המחשוב שלהם הוא – לבחור מוצר שעומד בתקנים ושיש לו תמיכה חזקה בארץ"

18/09/2014 17:12
דליה טלמון, מנהלת תחום MSM BMC, מטריקס

שיחה עם דליה טלמון, מנהלת תחום MSM BMC-  במטריקס

כיום שם המשחק הוא "התייעלות" – כיצד Control-M מייעלת את העבודה בארגון?
בתקופה כזו של שינויים וחידושים יומיים אשר מתרחשים בחברה, בעסקים ובטכנולוגיות , נוצר צורך גדול מאי פעם לספק יישומים ושירותים חדשים בקצב מואץ יותר, יעיל, חסכוני ובטוח. המנהלים מתמודדים עם אתגרים למול התחרות הגוברת ועליהם לעמוד בקצב תוך התחדשות והתייעלות לכן הם נדרשים שלא לעסוק רוב הזמן בתחזוקת העסק ובטיפול בתקלות .Control-M מעניק תמונה מלאה של עולם התפעול, ותחזית מדויקת של ביצוע העבודות. הפתרון מאפשר ביצוע אוטומטי של תהליכים ובכך מייעל את סדרי העדיפויות בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון. הכוונה בהתייעלות היא צמצום מספר הכלים והמשאבים שהיו בשימוש ע"י מערכת מרכזית אחת , אספקה מהירה יותר של שירותים עסקיים  חדשים, וקיצור זמני ריצת תהליכים  המפנים זמן ומשאבים לחדשנות . המערכת מייעלת ומשפרת את  איכות השירות והגמישות העסקית, ע"י מזעור השבתות ושיבושים ואף מאפשרת לארגון להתאושש מהר יותר מתקלות.

לאיזה ארגונים מתאימה המערכת?
לכל ארגון גדול או בינוני (ואף קטן)שמספק מוצר או שירות . 90% מהחברות ב  – Fortunes 500 משתמשות במוצר . החל מחברות תקשורת , בנקים ,חברות אשראי, חברות ביטוח ובתי השקעות, צבא וחברות ביטחוניות ,וכן חברות הייטק .

ארגונים מייחסים חשיבות רבה לקביעת מדיניות עבודה ומכינים את הארגון למקרים ולתרחישים מסוימים מראש –האם יש לכם פתרון עבורם?
בהחלט . שימוש ב Control-M מחייב עבודה מסודרת וקביעת נהלים, קיום ביקורת מקיפה ותאימות מובטחת.  ה-Workload Policy–  מאפשר יכולת בניית מדיניות עבודה לתרחישים מסוימים שנחזו מראש (כמו תרחיש מעבר ל -DR ) .המערכת מחייבת דיווח על כל הפעילויות המתרחשות, כל המידע נשמר בארכיון, וכך תמיד ניתן לדעת אלו  פעולות נעשו ומי אחראי.

 עד כמה חשוב ומשמעותי לתזמן ולבקר תהליכים בארגון?
החשיבות העיקרית היא התייעלות וגמישות ! Control-M מאפשרת הוספת ממשקים של מערכות קלאסיות עם מערכות העולם החדש, בתזמון מושלם ובאינטגרציה קלה.
האם  Control-M מסייע בעמידה בתקינות כדוגמת SOX ?

בהחלט ! למוצר יש  יכולות Auditing ו- Annotation מובנות. המערכת מבצעת  תיעוד של כל תהליכי הארגון  שבוצעו , וע"י מי בוצעו. תיעוד זה משמש לצורכי בקרה (Audit ) . המערכת מספקת דוחות ביקורת באופן אוטומטי ללא התערבות ידנית, בפורמט הנדרש ע"י רואי החשבון . לדוגמא : אם משתמש הריץ פעמיים את תהליך התשלומים ,יהיה רישום לכך במערכת גם אם היא נמחקה .

 

מה המסר שלך למנהלים שבוחנים מערכות לניהול סביבות המחשוב שלהם?
לבחור מוצר שעומד בתקנים ,מוצר שיש לו תמיכה חזקה בארץ .מוצר מוביל הן ברמה העולמית והן בישראל . מוצר שנותן מענה לצרכים הן במערכות הלגאסי והן במערכות החדשות ביותר ובעיקר אינטגרציה ביניהן כולל הרמוניה תפעולית\כאשר כל התפעול מבוצע אוטומטית אתה יכול לישון בשקט בלילה בידיעה שמטריקס , BMC וגם מרכז הפיתוח בישראל – יתמכו בך בכל תקלה (אם תתרחש)

אירועים קרובים