תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | היטאצ'י דאטה סיסטמס משדרגת את חבילת Hitachi Content Platform

28/09/2014 11:43
חבילת Hitachi Content Platform Hitachi Data Systems, מבוססת על פתרון אחסון מאובטח

חברת Hitachi Data Systems, הכריזה על שדרוג חבילת Hitachi Content Platform –  HCP ועל הוספת סט חדש של פתרונות טכנולוגים שיסייעו לארגונים להרחיב את ניידות כוח העבודה שלהם ולמקסם את התפוקה מכל מקום, בכל עת ומכל מכשיר. החבילה החדשה תכלול בנוסף ל-HCP גם את פתרונות HCP Anywhere, המאפשר גישה למידע מכל מכשיר נייד ומכל מקום וכן Hitachi Data Ingestor HDI, המאפשר לגשת אל המידע מכל סניף מרוחק תוך עמידה בסטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע.

הגרסה החדשה של פתרון HCP מציגה יכולות של Cloud Tiering אדפטיבי, אשר מאפשר לארגונים להעביר נתונים באופן אוטומטי ממגוון אתרי ענן ציבוריים מובילים, של חברות כמו גוגל, אמזון ומיקרוסופט, בהתאם לשינויים בביקושים ולמדיניות אותה קבע הארגון. יכולת זו מאפשרת למחלקות ה-IT ליצור ענן היברידי מאובטח שיש לו את היכולות לניידות המדע, בהתאם למדניות אותה קבע הארגון.

חבילת Hitachi Content Platform מבוססת על פתרון האחסון המאובטח של Hitachi Data Systems, וכוללת אחסון ארכיוני, לא תלוי גיבוי ומבוסס ענן היברידי עבור מגוון רחב של משתמשים ותוכנות, בפלטפורמה אחידה. בנוסף, על ידי חיסכון בצורך במערכות נפרדות לכל עומס עבודה, פתרון HCP כולל יכולות דחיסה (Compression) ודה-דופליקציה בסביבות מאוחדות, מה שהופך את התהליך ליעיל וחסכוני יותר.

בשנים האחרונות מתגברת המגמה בה ארגונים עוברים מתשתיות IT מסורתיות לעננים פרטיים, ומתשתיות IT On-Premise לעננים היברידיים. באמצעות הגרסה החדשה והמשופרת של HCP יכולים ארגונים לסווג נתונים בענן ציבורי מבלי להתפשר על שקיפות, בקרה ואבטחת המידע.

עם האלמנטים החדשים של HCP Anywhere ו- Hitachi Data Ingestor ניתן להעביר את כל שירותי הקבצים מוכווני המשתמש בדרך הידידותית ביותר למשתמש תוך איזון דרישות האבטחה והמדיניות של מחלקות ה-IT. כך מקבלים ארגונים כלים עבור עבודה ניידת, על ידי הבטחה לגישה תמידית ומאובטחת לנתונים מכל התקן מותאם-IP ומכל מקום, כולל טלפונים ניידים, מחשבי לוח, ואתרי חברה מרוחקים. כל זאת תוך שמירה על אבטחה ובמחיר סביר. היכולות החדשות מאפשרות לסנכרן נתונים בין מגוון אתרים פעילים כדי לשפר את תפוקת העבודה, לאפשר גישה מהירה יותר, והמשכיות עסקית יעילה יותר. חברת גרטנר מיקמה פתרון זה במקום הראשון בהיבט של אבטחת מידע.

הפתרון החדש מותאם למעבר למודלים של מחשוב מוכוון מטרות עסקיות בו מנהלים מעורבים יותר באסטרטגיית ה-IT והרכש ומונעים על ידי מטרות עסקיות ולא רק טכנולוגיות. שינוי זה מתאים לנתונים אותם חשפה חברת IDC, שמראים כי 48% מהמנהלים העסקיים משפיעים כיום גם על תהליכי רכישת טכנולוגיה.

"עבור ארגוני ה-IT של ימינו, חשוב כי אסטרטגיות ופתרונות ה-IT יעמדו בקו אחד עם ההעדפות העסקיות," אמר רענן סיטון, מנהל הערוצים העסקיים ב- HDS ישראל. "ב-HDS מכנים זאת Business-Defined IT. כוח העבודה של ימינו, שהופך להיות יותר ויותר מבוזר ונייד חייב ניידות נתונים בטוחה בין ה-Data Center לענן, ולאורך מגוון רחב של מכשירים, מכונות, סנסורים ומקורות מידע מבוססי IP אחרים. בהקשר זה, פתרון HCP הינו מערך הנתונים הנייד החלקף משולב ובמאובטח ביותר היום."

 

אירועים קרובים