תוכן שיווקי

בזק בינלאומי נבחרה על ידי CISCO כשותף עסקי מוביל הראשון בישראל

01/10/2014 12:25
אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים, בזק בינלאומי

בכך הופכת בזק בינלאומי לחברה הראשונה בישראל שסיסקו בחרה בה מבין אלפי שותפים עסקיים כשותף עסקי מוביל אשר הציג הישגים משמעותיים בפעילות המסחרית, השיווקית והטכנולוגית וברמת השירות ושביעות רצון הלקוחות. לראשונה בישראל נבחרה בזק בינלאומי על ידי סיסקו העולמית כשותף עסקי מוביל לשנת 2014 בכל היבטי שיתוף הפעולה בין שתי החברות.

מבין אלפי השותפים עסקיים ברחבי העולם, החברים בתכנית EMEAR Cisco’s Partner Plus ,בחרה החברה להעניק את התואר EMEAR Cisco’s Winners Circle Member, ל-20 חברות בלבד, ובכללן בזק בינלאומי, כהוקרה על הישגיה העסקיים והצלחתה להגדיל את היקף הפעילות העסקית, לבטא יצירתיות שיווקית, לשפר את היכולות הטכנולוגיות והמקצועיות, ולהעלות את רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות, לצד הידוק שיתוף הפעולה ההדדי עם סיסקו.

הבעת הוקרה זו מצטרפת להסמכת ה- Cisco UC Master שהעניקה סיסקו לבזק בינלאומי בחודש שעבר, זו השנה החמישית ברציפות לנוכח פעילותה הנרחבת בתחום ה- Collaboration, הגידול במספר הלקוחות החדשים ובהיקף הפרויקטים האסטרטגיים, כמו גם הסטנדרט המקצועי הגבוה ואיכות השירות.

Cisco UC Master הינה ההסמכה הגבוהה ביותר שסיסקו נוהגת להעניק לשותפים עסקיים נבחרים ברחבי בעולם, ובזק בינלאומי הייתה בין החברות בודדות באזור EMEA והראשונה בישראל לקבל את הסמכת ה- Cisco UC Master היוקרתית לפני חמש שנים. הסמכה זו מצטרפת למעמדה של בזק בינלאומי כשותף זהב (Gold Partner) של סיסקו מזה עשר שנים ברציפות.

לדברי אייל צפריר, סמנכ"ל פתרונות לעסקים, בזק בינלאומי: "אנו גאים להיות הראשונים שזוכים שוב בהוקרתה של סיסקו על עמידתנו בכל הקריטריונים המקצועיים ובסטנדרט הגבוה שהחברה מציבה לשותפיה ברחבי העולם.

בחירתנו כשותף עסקי מצטיין והחלטתה של סיסקו לחדש את הסמכתנו כ-UC Master ממחישה את שיתוף הפעולה האסטרטגי הפורה בין שתי החברות ומבטאת את מעמדה של בזק בינלאומי כחברה מובילה בשוקי התקשורת וה-IT בישראל."

 

אירועים קרובים