תוכן שיווקי

משתמשי סאפ: פלטפורמת SAP HANA מאיצה ביצועים, חוסכת בעלויות בארגון ומובילה לחדשנות

01/10/2014 13:21
סאפ

סקר מקיף של ארגון משתמשי SAP בארצות הברית (ASUG), וסיפורי לקוח של חברות וארגונים שהטמיעו לאחרונה את פתרון SAP HANA, מצביעים על שיפור בביצועים, חיסכון בעלויות, וחדשנות בפיתוח אפליקציות ושירותים חדשים, כתועלות העסקיות המרכזיות מיישום הפתרון בארגון.

SAP HANA הוא מנוע טכנולוגי עתיר ביצועים, הפועל בטכנולוגייתIn-Memory , ומאפשר ללקוחות להפיק תובנות חדשות, באמצעות עיבוד וניתוח נתונים בסביבת ביג דאטה.
הסקר נערך לאחרונה בקרב למעלה מ- 500 משיבים בארה"ב הנמנים על לקוחות SAP ושותפים עסקיים של החברה.

על פי הסקר, 34% מהמשיבים ציינו את החיסכון בעלויות לארגון, כאחת התועלות העסקיות המרכזיות מהשימוש ב- SAP HANA. 25% מהמשיבים ציינו כי פתרון SAP HANA מאפשר לקדם חדשנות סביב פתרונות, עבור מנהלי ומחלקות הכספים בארגון. 65% ממשיבי הסקר אשר הטמיעו את SAP HANA בארגון, דיווחו כי עשו זאת בשלב הראשון עבור יישום BW של SAP. לאחר מכן ביישומי  SAP Business Suite.

עוד עולה מהסקר כי לקוחות שהטמיעו את SAP HANA עשו זאת במקור במטרה להאיץ ביצועים, אך לאחר שלמדו להכיר את הפתרון ויכולותיו בארגון, הם זיהו כי הוא מאפשר להם בנוסף לצרוך וליצור יכולות חדשניות בבניית אפליקציות ותהליכים עסקיים.

תועלות אלו, שעולות מהסקר, זהות לתועלות שמצביעים עליהן מנהלים מחברות וארגונים ברחבי העולם שהטמיעו את פלטפורמת SAP HANA .

חברת המזון Sokołów SA מפולין היא החברה הראשונה ממרכז ומזרח אירופה שיישמה את המערכות התפעוליות (SAP ERP) של סאפ על גבי SAP HANA. על פי בוגדן בילאס, מנהל ה-IT של החברה, פתרון SAP HANA  מפשט את ניהול תהליכי ה-IT בארגון, מצמצם את הוצאות התפעול והתחזוקה, מאיץ טרנזקציות ארגוניות וניתוח ועיבוד של מידע.

חברות נוספות בעולם שהטמיעו לאחרונה SAP HANA מצביעות על תועלות דומות ונוספות, ובין היתר מימוש הפוטנציאל הרב הטמון בסביבת הביג דאטה, צמצום עלויות, היכולת להבין ולשרת טוב יותר את הלקוחות, ולקדם שירותים חדשים עבורם. בין הלקוחות הללו נמנים: Automotive Resources International – המספקת שירותי ליסינג וניהול ציי רכב ברחבי העולם, Vaillant Group הגרמנית- הפועלת בזירה הבינלאומית בתחומי טכנולוגיות חימום ומיזוג אויר וחברת JOSKIN – העוסקת בנגררים להפצה והובלה של מוצרים חקלאיים.

אירועים קרובים