תוכן שיווקי

לקראת כנס D3: עידן חדש בעולם הדפוס הדיגיטלי מבית ב-RICOH

06/10/2014 16:14
מדפיסה עצמה מחדש. RICOH Pro

Ricoh, יצרנית מכונות הדפוס העולמית, הכריזה על השקתם של שתי סדרות של מכונות חדשות ומתקדמות. הראשונה- סדרת הRicoh Pro C9100 מיועדת לבתי הדפוס המסחריים הגדולים והשנייה C7100X Pro המיועדת לכלל בתי הדפוס הרוצים להרחיב את טווח הפתרונות והמוצרים שלהם, בדגמים המגיעים עם צבע חמישי – בטכנולוגית ,Versatile קיימת אופציה להחלפת הצבע חמישי ללבן או שקוף ע"י מפעיל הציוד.

על פי רז דרבי מנכ"ל חברת מפעיל , מדובר בדור חדש של מכונות דפוס דיגיטליות, המותאמות במיוחד להדפסת כמויות מסחריות גדולות ולבתי דפוס המעוניינים בייצור מוצרי דפוס חדשים ומתקדמים הכוללים מדיות שונות במשקלים גבוהים והשבחות נייר כגון צבע חמישי משתנה ועוד.

הציוד יאפשר הדפסה מסחרית בכמויות גדולות, תוך עמידה בזמני אספקה מהירים והכל בסביבת עבודה המנוהלת בכלי ריצפת ייצור מתקדמים. היתרונות של סדרת הRicoh Pro C9100 כוללים בין השאר: מהירויות של עד 130 עמודים בדקה בצבע מלא, נפח מרבי חודשי של עד מיליון הדפסות בחודש וביכולות קצה של עד 1.7 מיליון הדפסות בחודש.

למעשה, המכונה החדשה מהווה פתרון מצוין עבור לקוחות שיש להם דרישות לביצועי איכות וכמות בו בזמן. כל זה בתוספת של איכות צבע גבוהה וחסכון בזמן ועלויות.

פיטר וויליאמס, סגן נשיא בכיר וראש קבוצת עסקי ייצור ההדפסה ב Ricoh אירופה, אמר: "הפיתוחים הטכנולוגים מכנסים את כול שוק בתי הדפוס לעידן חדש , ברור לנו כי קיים הכרח לתת שירות יעיל ואיכותי תוך רצון לשפר ללקוחות את כושר התחרות שלהם ולהגביר את שביעות הרצון מתוצאות ההדפסה תוך קבלת יכולות חדשות הכלולות בציוד החדש. אנחנו ממש נרגשים להשיק את סדרת Ricoh ProTM 9100 וה C7100X Pro על מנת לסייע ללקוחותינו להשיג את המטרות הללו. הם יכולים להשקיע בביטחון בפתרונות של Ricoh ובתוכנות ריצפת הייצור,הציודים החדשים מעניקים ללקוחות אפשרויות שלא היו להם בעבר ".

עיקרי היכולות החדשות בסדרת מכונות ההדפסה מסדרת ה C9100 Pro הם:
1- גודל נייר של עד 700 מ"מ על 330 מ"מ.(הדפסה דו צדדית)
2- הדפסה על גבי מדיות של עד 400 גרם.
3- יכולות ייצור יוצאות מגדר הרגיל ,מחזור חודשי של 1 מיליון הדפסות בחודש.
4- מהירות הדפסה 130 עמ' בדקה .(150 עמ' בהדפסת נייר גדול)
5- הדפסה בכל המשקלים ללא ירידה במהירות ההדפסה.

בתי דפוס המבקשים להרחיב את טווח המוצרים והפתרונות שהם מספקים ללקוחות יהיו מסוגלים ליטול על עצמם מגוון רחב של יישומים מסחריים חדשים עם מדיה ללא ציפוי, מדיה רקועה ומצופה מ-52gsm עד ל 400 gsm, הדפסת באנר דופלקס עד 700mm ואפילו מדיות הדפסה מיוחדות כגון מדיה סופר מבריקה, מדיה מגנטית, מדיה מתכתית, שקוף או סינטטי. זה מאפשר לבתי הדפוס להרחיב את סל מוצרי הדפוס שלהם באמצעות הדפסה ע"ג חומרים שונים, דיוור ישיר, ספרים, חומרי פרסום, חוברות וכרטיסי ביקור.

עם טכנולוגיית לייזר VCSEL, מבוטחת איכות הדפסה שתספק 4,800 dpi , תמונה ללא פשרות. כל המהירויות נשמרות, ללא קשר למשקל נייר והכל בצרוף בקר הדפסה מתקדם מבית EFI .

סדרת המכונות השנייה היא סדרת C7100X RICOH Pro
המכונה החדשה מותאמת לבתי דפוס בגודל ביניים, העוסקים בהדפסות בתחום המסחרי, בדיוורים ישירים, לשכות שירות ומוצרי דפוס מתקדמים . סדרת C7100X Pro מקלה על ספקי שירותים בתחום הדפוס לספק ללקוחות שלהם פרודוקטיביות ושלל מוצרים חדשים והשבחות נייר, סדרת C7100X Pro מספקת מהירויות הדפסה של עד 90ppm ותומכת במדיות של עד 360 גרם . איכות תמונה אופטימלית עד   4800 dpi

פיטר וויליאמס, סגן נשיא בכיר וראש קבוצת עסקי ייצור הדפסה, Ricoh אירופה אמר "עסקי אמנויות גרפיות בגודל קטן ובינוני המבקשים להיות תחרותיים, רווחיים ולהוסיף ערך מוסף ללקוחות, הוספת מכונת דפוס דיגיטלי מסדרת Ricoh ProTM C7100X יסיעו לזרימות העבודה שלהם ישפרו את ההחזר על השקעה, ירחיבו ביעילות את שירותי הדפסה הדיגיטליים החדשים, עם זמני אספקה מהירים יותר ויבטיחו איכות גבוה ביותר "

סדרת C7100X Pro תהא זמינה בתחילת 2015
היתרונות של הסדרה החדשה כוללים:
• מהירויות הדפסה של 80 עמודים בדקה לC7100X ו הדפסה של 90 עמודים בדקה לC7110X .
• תמיכה בעובי מדיה של עד ל- 360 gsm
• איכות תמונה אופטימלית עד ,4800 dpi עם הטכנולוגיה הייחודית של Ricoh לייזר (VCSEL) .
• צבע חמשי – Versatile עם תחנת הצבע החמישי לבן או שקוף הניתן להחלפה ע"י מפעיל
הציוד.
• גודל גיליון מרבי של עד 700 מ"מ באנר ממגש
• נפח הדפסה חודשי של עד 240,000.
• עם מצבי קיצון בהדפסה חודשית של עד 700,000 לחודש.
• בקר הדפסה EFI בעל יכולות ייעודיות לטיפול בעבודות צבע חמשי מתחלף .(לבן \ שקוף)
• יכולות שמירה על עקביות בהדפסה בריצות ארוכות.
• מערכת ייחודית לטיפול במדיות רקועות .(ניירות ממוחזרים בעלי טקסטורה חריגה)
כל הציודים ישווקו בישראל ע"י חברת "מפעיל" בע"מ ההופכת להיות שחקן מרכזי בתחום ציוד למגזר ההדפסה המקצועי בישראל.

 

 

אירועים קרובים