תוכן שיווקי

לקראת אירוע | עידן חדש בעולם הדפוס הדיגיטלי מבית Ricoh

07/10/2014 12:26
חברת מפעיל

Ricoh, יצרנית מכונות הדפוס העולמית, הכריזה על השקתן של שתי סדרות של מכונות חדשות ומתקדמות. הסדרה הראשונה היא ה-Ricoh Pro C9100, שמיועדת לבתי הדפוס המסחריים הגדולים, והשנייה – C7100X Pro, שמיועדת לכלל בתי הדפוס שרוצים להרחיב את טווח הפתרונות והמוצרים שלהם, בדגמים המגיעים עם צבע חמישי – בטכנולוגית Versatile. קיימת אופציה להחלפת הצבע החמישי ללבן או שקוף על ידי מפעיל הציוד.

על פי רז דרבי, מנכ"ל מפעיל, מדובר בדור חדש של מכונות דפוס דיגיטליות, המותאמות במיוחד להדפסת כמויות מסחריות גדולות ולבתי דפוס המעוניינים בייצור מוצרי דפוס חדשים ומתקדמים, שכוללים מדיות שונות במשקלים גבוהים והשבחות נייר כגון צבע חמישי משתנה, ועוד.

הציוד יאפשר הדפסה מסחרית בכמויות גדולות, תוך עמידה בזמני אספקה מהירים – והכול בסביבת עבודה המנוהלת בכלי רצפת ייצור מתקדמים.

היתרונות של סדרת ה-Ricoh Pro C9100 כוללים, בין השאר: מהירויות של עד 130 עמודים בדקה בצבע מלא, נפח מרבי חודשי של עד מיליון הדפסות בחודש ויכולות קצה של עד 1.7 מיליון הדפסות בחודש.

למעשה, המכונה החדשה מהווה פתרון מצוין עבור לקוחות שיש להם דרישות לביצועי איכות וכמות בו בזמן. כל זאת בתוספת של איכות צבע גבוהה וחסכון בזמן ועלויות.

פיטר וויליאמס, סגן נשיא בכיר וראש קבוצת עסקי ייצור ההדפסה ב-Ricoh אירופה, אמר: "הפיתוחים הטכנולוגיים מכנסים את כל שוק בתי הדפוס לעידן חדש. ברור לנו שקיים הכרח לתת שירות יעיל ואיכותי, תוך רצון לשפר ללקוחות את כושר התחרות שלהם ולהגביר את שביעות הרצון מתוצאות ההדפסה, כמו גם לקבלת יכולות חדשות הכלולות בציוד החדש. אנחנו ממש נרגשים להשיק את הסדרות Ricoh ProTM 9100 וה-C7100X Pro, על מנת לסייע ללקוחותינו להשיג את המטרות הללו. הם יכולים להשקיע בביטחון בפתרונות של Ricoh ובתוכנות רצפת הייצור. הציודים החדשים מעניקים ללקוחות אפשרויות שלא היו להם בעבר".

עיקרי היכולות החדשות במכונות ההדפסה מסדרת ה-C9100 Pro הם:
• גודל נייר של עד 700 מ"מ על 330 מ"מ (הדפסה דו צדדית).
• הדפסה על גבי מדיות של עד 400 גרם.
• יכולות ייצור יוצאות מגדר הרגיל, מחזור חודשי של מיליון הדפסות בחודש.
• מהירות הדפסה של 130 עמודים בדקה (150 עמודים בהדפסת נייר גדול).
• הדפסה בכל המשקלים, ללא ירידה במהירות ההדפסה.

בתי דפוס המבקשים להרחיב את טווח המוצרים והפתרונות שהם מספקים ללקוחות יהיו מסוגלים ליטול על עצמם מגוון רחב של יישומים מסחריים חדשים עם מדיה ללא ציפוי, מדיה רקועה ומצופה מ-52gsm עד ל-400 gsm, הדפסת באנר דופלקס עד 700mm ואפילו מדיות הדפסה מיוחדות, כגון מדיה סופר מבריקה,  מדיה מגנטית, מדיה מתכתית, שקוף או סינתטי. זה מאפשר לבתי הדפוס להרחיב את סל מוצרי הדפוס שלהם באמצעות הדפסה  על גבי חומרים שונים, דיוור ישיר, ספרים, חומרי פרסום, חוברות וכרטיסי ביקור.

עם טכנולוגיית לייזר VCSEL מובטחת איכות הדפסה שתספק 4,800 dpi, תמונה ללא פשרות. כל המהירויות נשמרות, ללא קשר למשקל הנייר, והכול בצרוף בקר הדפסה מתקדם מבית EFI .

כאמור, סדרת המכונות השנייה היא C7100X RICOH Pro.

המכונה החדשה מותאמת לבתי דפוס בגודל ביניים, העוסקים בהדפסות בתחום המסחרי, בדיוורים ישירים, לשכות שירות ומוצרי דפוס מתקדמים.

סדרת C7100X  Pro מקלה על ספקי שירותים בתחום הדפוס לספק ללקוחות שלהם פרודוקטיביות ושלל מוצרים חדשים והשבחות נייר. סדרת ה-C7100X  Pro מספקת מהירויות הדפסה של עד 90ppm ותומכת במדיות של עד 360 גרם. איכות התמונה אופטימלית – עד 4800 dpi.

לדברי וויליאמס, "עבור עסקי אמנויות גרפיות בגודל קטן ובינוני המבקשים להיות תחרותיים, רווחיים ולהוסיף ערך מוסף ללקוחות, הוספת מכונת דפוס דיגיטלי מסדרת Ricoh ProTM C7100X תסייע לזרימות העבודה שלהם, תשפר את ההחזר על השקעה, תרחיב ביעילות את שירותי ההדפסה הדיגיטליים החדשים, עם זמני אספקה מהירים יותר, ותבטיח איכות גבוהה ביותר".

סדרת ה-C7100X Pro תהא זמינה בתחילת 2015.

היתרונות של הסדרה החדשה כוללים:
• מהירויות הדפסה של 80 עמודים בדקה ל-C7100X ושל 90 עמודים בדקה ל-C7110X.
• תמיכה בעובי מדיה של עד 360 gsm.
• איכות תמונה אופטימלית של עד 4800 dpi, עם הטכנולוגיה הייחודית  של Ricoh לייזר (VCSEL).
•  צבע חמשי – Versatile עם תחנת הצבע החמישי, לבן או שקוף, שניתן להחלפה על ידי מפעיל הציוד.
• גודל גיליון מרבי של עד 700 מ"מ באנר ממגש.
• נפח הדפסה חודשי של עד 240 אלף, עם מצבי קיצון בהדפסה חודשית של עד 700 אלף.
• בקר הדפסה EFI בעל יכולות ייעודיות לטיפול בעבודות צבע חמשי מתחלף (לבן/שקוף).
• יכולות שמירה על עקביות בהדפסה בריצות ארוכות.
• מערכת ייחודית לטיפול במדיות רקועות (ניירות ממוחזרים בעלי טקסטורה חריגה).

כל הציודים ישווקו בישראל על ידי חברת מפעיל בע"מ, שהופכת להיות שחקן מרכזי בתחום ציוד למגזר ההדפסה המקצועי בישראל.

אירועים קרובים