תוכן שיווקי

AirWatch by VMware נבחרה גם על ידי חברת המחקר Ovum כמובילת תחום ה-Enterprise Mobility Management Solution

07/10/2014 13:04

חברת המחקר האמריקנית Ovum פרסמה באחרונה את המחקר וסקירת השוק שלה ל-Enterprise Mobility Management Solution לשנים 2014-15. מחקר זה מצטרף לדו"ח נוסף שלה בתחום, Solution Selecting an Enterprise File Sync and Share Product, 2014–2015.

החברה בחנה את החברות הפועלות בתחום ומיצבה אותן בהתאם להערכה הטכנולוגית ויכולת היישום של הפתרונות הנבחנים. הפתרון של AirWatch נבחר בקטגוריית ה-Market Leader כמוביל השוק בתחום פתרונות ה-EMM (ר"ת Enterprise Mobility management) ובדו"ח על Enterprise File Sync and Share Product כפתרון ה-EMM היחיד שהוגדר כ-Leader.

על AirWatch by VMware נכתב בסקירה כי הינה יצרן המתרכז בפיתוח פתרונות EMM, בעל בסיס הלקוחות הגדול בתחום ומציג שיעור גידול מהיר. בסקירת הפתרון צויינו הבגרות שלו, ההיצע העשיר והרחב של הפתרונות, והקשר ההדוק עם אפל (Apple) וגוגל (Google), שמביא לכך שעדכוני מערכת ההפעלה על ידי היצרנים נתמכים בו ביום על ידי AirWatch .

היותה של AirWatch מובילה בסקירה של Ovum גם בתחום ה-Enterprise File Sync and Share Product אינה מפתיעה. AirWatch משקיעה מאמץ רב ביצירת פתרון רחב וגמיש ככל האפשר לניהול ערוץ המובייל הארגוני.

דו"ח זה מצטרף לדו"ח של גרטנר (Gartner) על פתרונות ה-EMM, שגם בו צוינה AirWatch כמובילת השוק.

אירועים קרובים