EMC רוכשת חברה לניהול בענן בקוד פתוח

מענקית ניהול תשתיות המידע נמסר כי "הרכישה של Cloudscaling תסייע לנו להגדיל עוד יותר את התמיכה שלנו בפלטפורמות ענן, כאשר חברות יחושו שהן פועלות טוב יותר בסביבת ענן, יהיה להן יותר תמריץ לשלב בין החומרה של החברה עם התוכנה החופשית".

Cloudscaling תסייע לנו להגדיל עוד יותר את התמיכה שלנו בפלטפורמות ענן

EMC רכשה את Cloudscaling, חברת מחשוב ענן, במטרה לקדם את מוצרי האחסון שלה לעבוד טוב יותר בסביבת ענן עם כלי תוכנה מבוססי קוד פתוח.

היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית העריכו אותה ב-50 מיליון דולרים. Cloudscaling מסייעת לחברות לנהל מספר רב של מחשבים ושרתים המקושרים זה לזה ב-OpenStack, טכנולוגית קוד פתוח. הנרכשת פיתחה טכנולוגיה המסייעת לאותם מחשבים להתחבר ולרוץ בצורה קלה יותר בענני מיחשוב ציבוריים, דוגמת אלה של אמזון (Amazon) וגוגל (Google). החברה הנרכשת הוקמה בשנת 2006, היא שוכנת בסן פרנסיסקו, וגייסה יותר מעשרה מיליון דולרים ממשקיעים דוגמת Trinity Ventures וג'וניפר (Juniper Networks).

מענקית ניהול תשתיות המידע נמסר כי "הרכישה של Cloudscaling תסייע לנו להגדיל עוד יותר את התמיכה שלנו בפלטפורמות ענן. כאשר חברות יחושו שהן פועלות טוב יותר בסביבת ענן, יהיה להן יותר תמריץ לשלב בין החומרה של החברה עם התוכנה החופשית".

OpenStack הוקם בשנת 2010 כשיתוף פעולה בין Rackspace ונאס"א, אשר תרמו טכנולוגיות שפותחו לתמיכה במוצרים לשימוש קהילת הקוד הפתוח. זהו שיתוף פעולה בינלאומי של מפתחים ואנשי טכנולוגיה, העובדים במשותף על יצירת פלטפורמה בסטנדרט פתוח עבור עננים פרטיים וציבוריים. ברבות הימים הצטרפו למיזם חברות רבות נוספות, שביקשו להתחרות עם אמזון, מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל, והפכו את OpenStack כדרך לרתום את המשאבים הטכניים המשותפים של הקהילה. OpenStack היא מעין "מערכת הפעלה" לענן, המורכבת ממספר רב של APIs הכתובים ב-Python.

מטרתו היא לספק אינטגרציה חופשית בין כלל התשתיות המרכיבות את הענן הפנים ארגוני של חברות. OpenStack מקדם אוטומציה ואינטגרציה בין מרכיבים שונים, על מנת להפוך את ה-IT לשירות שמקרב אותו לעשייה הליבתית של הארגון, וזוהי המהות של IaaS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים