תוכן שיווקי

לקראת הכנס לניהול ידע ומסמכים | תדיראן גרופ בחרה במוצר ניהול המסמכים של MPL

20/10/2014 15:23

לאחר תהליך ארוך בו נבחנו מספר מערכות מובילות בתחום ניהול המסמכים בחרה תדיראן גרופ ב-MPL ובמוצר ניהול המסמכים שלה, Office Light Anywhere, כמערכת המרכזית לניהול ארכיב המסמכים בארגון, לרבות יצירת ממשק למערכת ה-ECC6 של סאפ (SAP).

Office Light Anywhere, שמבוססת על תשתית 2013 Microsoft SharePoint, מאפשרת מגוון יכולות מתקדמות ומספקת תשתית נוחה וקלה למשתמש. הפלטפורמה גמישה ומאפשרת ממשקים למערכת הסאפ ולתהליכי חתימה דיגיטלית החיוניים בארגון מתקדם כתדיראן גרופ. היקף הפרויקט המדויק אינו מדווח, אך גורמים בענף מעריכים אותו בכמה מאות אלפים

רולי ארד, מנהל מערכות המידע של תדיראן גרופ, אמר כי "הבחירה ב-MPL נבעה בעיקר מהשילוב המנצח של ספק מומחה עם ניסיון רב בתחום יישום מערכות ניהול המסמכים/תוכן ומערכת מוכחת בסביבת ה-SharePoint 2013. הבנו בתדיראן שיישום מערכת 'מדף' ייעודית עדיף על הקמת מערכת ישירות על גבי תשתית SharePoint. אנחנו מאמינים שבדרך זאת הקטנו את הסיכונים וזרזנו את תהליך היישום. זאת ועוד, קיבלנו מערכת 'בשלה' יותר ומתאימה לצרכי המשתמשים בארגון".

טל סיני, סמנכ"ל MPL, ציין כי "Office Light Anywhere מספקת מגוון רחב של יכולות ורסטיליות, שתואמות את הדרישות הנרחבות של תדיראן גרופ. שילוב היכולות הללו עם מערכת הסאפ בארגון ויצירת תהליכי חיתום מורכבים יהפכו את המערכת לקריטית לארגון ואת תדיראן לאחד הארגונים המובילים בקידום משרד ללא נייר בישראל".

אירועים קרובים