תוכן שיווקי

WatchDox נבחרה כמובילת השוק בקטגוריית Enterprise File Sync and Share על ידי חברת המחקר Ovum

21/10/2014 15:21

חברת המחקר האמריקנית Ovum פרסמה לאחרונה את המחקר Selecting an Enterprise File Sync and Share Product, 2014-2015.

החברה בחנה את החברות הפועלות בתחום ומיצבה אותן בהתאם להערכה הטכנולוגית ויכולת היישום של הפתרונות הנבחנים. הפתרון של WatchDox נבחר בקטגוריית ה-Market Leader כמוביל השוק.

על הפתרון של WatchDox נכתב בסקירה כי הוא מציע את היכולות והתכונות הטובות בקטגוריה ביכולת שיתוף וסנכרון קבצים, אבטחתם, שליטה ובקרה מלאה על המידע, כולל יכולות ניטור (Audit) מלאות ומפורטות, ודו"חות בקרה ניהוליים. Ovum מציינת כי הפתרון שמציעה WatchDox צפוי להיות הבחירה המועדפת על ידי ארגונים בעלי אסטרטגיה ומדיניות ניהול תוכן מוקפד.

גם גרנטר (Gartner) ציינה, בדו"ח משלה, ש-WatchDox היא החברה היחידה מכל החברות שנסקרו שעומדת בכל הפרמטרים שנסקרו, בהשוואה לפתרונות מתחרים.

מרכז הפיתוח של WatchDox ממוקם בפתח תקווה והחברה מיוצגת בישראל על ידי מוביסק טכנולוגיות. WatchDox מציעה את הפתרון המלא ביותר הקיים כיום בשוק, פלטפורמה רחבה וגמישה להפצת מידע ארגוני רגיש באופן מאובטח מחוץ לדומיין ועל גבי כל סוג מחשב, טאבלט או סמארטפון. היא מספקת פתרון ייחודי שאומץ על ידי אלפי משתמשים בחברות ממגוון רחב של ענפים, לשתף, לאבטח ולנטר מסמכים רגישים לכל מקום אליו מגיעים המסמכים.

חברות בעולם ובישראל משתמשות בפתרון לשם אבטחת מסמכים רגישים בשירות דירקטורים (BOD), מנהלים, עובדים, שותפים עסקיים, ספקים, לקוחות ומשקיעים.

המערכת מאפשרת למשתמש גישה מאובטחת ונוחה לשיתוף המידע על גבי כל מחשב או מכשירים חכמים (סמארטפונים וטאבלטים), כגון iPad ,iPhone, בלבקרי (Blackberry) ומכשירים מבוססי אנדרואיד (Android), על מנת לנהל פתרון שדומה ל-Dropbox ארגוני, ברמת אבטחה גבוהה מאוד.

כמו כן, ניתן לבצע באמצעותה אינטגרציה מלאה (דו כיוונית) למערכת ה-SharePoint הארגונית; לקרוא מסמכי אופיס (Office) בתצורתם המקורית, ללא בעיות עברית-אנגלית או תאימות, גם על גבי iPad; לערוך או לסמן, לצייר ולהעיר (Annotate) על גבי כל מסמך באופן פשוט ונוח מבלי לשנות את תבנית המסמך המקורי; לשלוט במסמך בכל זמן ולמנוע ממקבלי המסמך להעתיק, להדפיס או להעביר אותו לצד שלישי; למחוק מסמכים מרחוק או להצמיד להם תאריך פקיעה, גם אחרי שהמסמכים ירדו למכשיר הקצה וגם אם מכשיר הקצה הוא פרטי ואינו מנוהל על ידי הארגון; לעקוב אחרי כל אינטראקציה של משתמשים עם המסמך ברמת מיקום גאוגרפי, זמן, זהות המשתמש וסוג המכשיר; ולקיים Audit Trail שמתאים לרגולציה הנדרשת.

אירועים קרובים