תוכן שיווקי

MongoDB מפחיתה את המאמץ התפעולי של מסד הנתונים הפופולרי ב-95%

מכריזה על DBMS מנוהל ראשון בענן על תשתית לבחירת המשתמש

22/10/2014 12:30

MongoDB הודיעה על הזמינות הכללית של שיפורים משמעותיים במערכת הניהול של MongoDB: MongoDB Management System (או MMS) – שירות הענן הפופולרי שלה עבור ניהול האקו-סיסטם של מסד הנתונים שגדל במהירות הרבה ביותר בעולם. MMS מפשט באופן דרמטי פעילויות עבור מימושים של MongoDB בכל גודל ומפחית תקורה תפעולית ב-95% עבור פעילויות רבות.

"MMS משנה לחלוטין את הדרך בה אנשים מריצים MongoDB", אמר אליוט הורוביץ, ממקימי .MongoDB Inc וה-CTO שלה. "MMS מפשטת את MongoDB – מרבית הפעילויות צומצמו למספר קליקים בלבד. היא עושה בנוסף פעילויות לאמינות – כל דבר שאנחנו יודעים על הרצת MongoDB בנוי לתוך MMS: שדרוגים, הרחבות, איזון מחדש ופעילויות קריטיות אחרות מבוצעות ללא השבתה של היישום. ארזנו את MMS כשירות עם מודל תמחור אלסטי, כך שהוא פועל בדרך בה מרבית האנשים רוצים לעשות עסקים כיום".

MMS היא הדרך הקלה ביותר להרצת MongoDB. היתרונות המרכזיים שלה כוללים:

•    מימוש – MMS מקצה, בלחיצת כפתור, את כל טופולוגיית MongoDB, תוך סקלביליות. משתמשים יכולים להיות בטוחים כי פריסות MongoDB שלהם מבוצעות במהירות ובאמינות, במאמץ מינימלי של צוותי התפעול של הארגון.

•    אינטגרציית AWS מתקדמת – עבור משתמשי Amazon AWS יכולה MMS להקצות ולבצע אוטומטית אופטימיזציה של אובייקטים ל-MongoDB.

•    שדרוגים – MMS מנהלת שדרוגים ושנמוכים של מימושים תוך דקות, ללא כל השבתות מערכת. משתמשים נשארים עם המהדורות העדכניות ביותר של MongoDB בלי פגיעה בעסקיהם.

•    Scale out – הוספת קיבולת בלי לנתק את היישום. משתמשים יכולים להרחיב במהירות את הפריסות שלהם כאשר הם חווים גידול מסיבי.

•    אי תלות בתשתית – עבודה עם כל תשתית מחוברת לאינטרנט: ענן ציבורי, ענן פרטי, אפילו מחשבים ניידים. בשימוש ב-MMS ניתן לשלוט בקלות על כל הפריסות דרך ממשק יחיד, ללא חשיבות היכן הן רצות.

•    גיבויים רציפים – MMS מגבה את פריסות הלקוח ברציפות, ללא כל השפעה על תקורת הפריסה. הגיבויים נמצאים בדרך כלל רק שניות אחדות אחרי מסד הנתונים של הפרודקשן.

•    שחזור נקודת זמן – משתמשים יכולים להחזיר את פריסותיהם לכל נקודת זמן.

•    התראות ביצועים – משתמשים יכולים לקבל הודעות על התראות מותאמות עבור יותר מ-100 מדדי מערכת, דרך אי-מייל, SMS, HipChat, PagerOuty ושירותים אחרים.

כך זה עובד

כך זה עובד

"העלות של ניהול מסדי נתונים מסורתיים גבוהה. שגיאות שנעשות במהלך תחזוקה שגרתית אחראיות ל-80% מהשבתות היישומים", אמר דייב איטצ'ריה, נשיא ומנכ"ל .MongoDB Inc. "עם MMS תוכלו לדמיין מחדש את הניהול של מסד הנתונים. כיום מתבצעות יותר מ-10,000 הורדות של MongoDB ביום, ו-MMS מאפשרת למשתמשים להשקיע את משאביהם בבניית יישומיהם במקום בדאגה לתפעול שלהם".

תמחור

MMS זמינה ללא תשלום עבור שמונת השרתים הראשונים ומעבר לכך בתשלום של 50 דולר לשרת לחודש. אחסון גיבוי אופציונלי מתומחר ב-2.5 דולר לג'יגה-בייט לחודש, על בסיס גודל הנתונים. חיוב אפשרי דרך כרטיס אשראי או חשבונית.

מה הלקוחות אומרים?

"עבורנו, MMS דוחפת את MongoDB לרמת הבשלות שדורשים ארגונים גדולים, בהם אמינות, עקביות ואוטומציה הן קריטיות", אמר אריק פדידה, CTO ב-InterWallet.

"מה שראיתי ב-MMS מרשים באמת", ציין ג'ון דוקוליל, סגן נשיא להנדסה ב-Hudi. "אני רוצה לציין ש-MMS לוקחת על עצמה אחדים מהחלקים הקשים ביותר בהרצת אשכול MongoDB ועושה זאת לפשוט ביותר. צוות התשתית שלי יחסוך המון זמן. במקום ביצוע אוטומציה, ניפוי שגיאות ובחינת דברים כמו הוספת מחיצות הוריזונטליות חדשות (Shards) במסד הנתונים או שדרוג גרסאות, אנחנו יכולים לאפשר ליוצרי MongoDB לעשות זאת עבורנו. בשורה התחתונה: MongoDB פשוט הפכה לקלה ביותר להרצה".

"MMS משחררת את הצוות שלי להתמקד במה שחשוב לעסקינו וללקוחותינו", אמר מייק צ'סנאט, מנהל הנדסת פעילויות ב-Crittercism. "הוצאת הטרחה והניחושים מהקצאת ושדרוג אשכולות MongoDB היא קפיצה עצומה קדימה בניהול מסד נתונים מודרני, במיוחד כשמדובר בתפעול בסדר הגודל שלנו".

"MMS עזרה לנו מאוד הן בהנדסה והן בפעילויות שלנו", ציין רייאן וויט, CTO  ב-Decisive. "אחד המהנדסים שלנו, משתמש חדש ב-MongoDB, השתמש ב-MMS לפריסת אשכול מרובה מחיצות גדול ולכוונונן כלפי מעלה ומטה בזמן פיתוח. זו מערכת ניהול אירועים שחייבת להיות אמינה ולעבד אלפי אירועים בשנייה על טרה-בייטים של נתונים. MMS מאפשרת לנו לספק את הסחורה בלי למשוך תשומת לב מהפעילויות השוטפות שלנו".

"בעוד שבדרך כלל אפשר להשתמש ב-MMS לניטור סביבות פרודקשן, מצאתי אותה שימושית גם עבור פיתוח", אמר פלאביו פרוקו, מהנדס תוכנה בכיר ברד-האט (Red Hat). "על מנת להבין האם מפתח המחיצה בו בחרתי יפיץ את הכתיבות שלי באופן שווה ברחבי המחיצות שלי, הקמתי סביבת מחיצות בשרטוטי Opcounter מדהימים, בזמן שתסריטי בחינות הביצועים שלי רצו. במהירות הבחנתי שמשהו השתבש ושיניתי אותו מידית".

MongoDB תקיים בסתיו זה את MongoDB Days בלונדון (ב-6 בנובמבר), מינכן (12 בנובמבר), פריז (18 בנובמבר) וסן פרנסיסקו (3 בדצמבר). יגיעו לאירועים הללו מפתחים, ארכיטקטים ומקצועני תפעול שרוצים להעמיק את הידע והמומחיות שלהם ב-MongoDB עם כנסים חד יומיים אלה.

אירועים קרובים