תוכן שיווקי
לקראת אירוע קומוולט, 29 לאוקטובר, אולם וילה גני התערוכה תל אביב

לקראת אירוע | שי נוני, קומוולט: "אנו יחידים המאפשרים בפלטפורמה אחודה ניהול העונה לכל צרכי הארגון בדטה סנטר"

27/10/2014 16:43
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל

מאת הילל יוסף

"למנמ"רים ולמנהלי התשתיות יש מצוקות ואתגרים רבים בכלל עולמות הפעילות שלהם, ובתוכם החיפוש, האחסון והגיבוי בדטה סנטר הארגוני. הנתונים הם כיום המשאב החשוב ביותר לארגונים והאתגר המרכזי של מנמ"רים הוא קטלוג, נגישות וההגנה על המידע. קומוולט הינה החברה המובילה בתחום ניהול המידע ומספקת פלטפורמה אחודה אחת, המטפלת בכל צורכי ניהול מחזור חיי המידע, מקטלוג המידע דרך החיפוש, הארכוב והמחיקה של המידע במערכות האחסון והגיבוי. בסביבות מחשוב מודרניות, המנמ"רים נדרשים להתייעל,להגן על המידע ולתת שירות טוב יותר ", כך אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל ומנהל אזורי מזרח ומערב אפריקה.

נוני התראיין לאנשים ומחשבים לקראת כנס ראשון בישראל שעורך הסניף הישראלי של החברה ללקוחותיו. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ב-29 באוקטובר באולם וילה בגני התערוכה בתל אביב.

לדברי נוני, "המנמ"רים חווים מצוקות רבות, העיקריות שבהן קשורות לגל הגואה של הדרישות מהנתונים. המשמעות היא שהם נדרשים להיות ערוכים בכל הקשור לטיפול במידע, ניהול המידע, התייעלות בניהול המידע והגנה עליו. הדרישות רק הולכות ועולות – גם גישה מהירה למידע, וגם גישה למידע היכן שהוא יהיה – בענן, בשרתים וירטואלים, בארכיון, במחשב האישי או באפליקציה". נוני ציין כי "האתגרים הולכים וגדלים, יש ריבוי אדיר של מידע מחד ומנגד נדרשת תאימות מלאה לרגולציה, כדי לשמור את המידע תמיד ולהביאו בלא כשלון. עליו להיות תמיד מאובטח ותמיד נגיש".

"אנו בקומוולט", אמר נוני, "מאפשרים ללקוחות לעבור מניהול מידע מסורתי לניהול מודרני. חברות המתחרות בקומוולט רכשו חברות אחרות לטיפול בכל נושא המידע כך שלקוחותיהם נאלצים לנהל ולהגן על המידע באמצעות מערכות רבות וממשקים שונים. אנו החברה היחידה שבנתה פתרון אחד העונה לכל הצרכים בכלי אחד פשוט ליישום, לשימוש ולניהול. אנו מספקים יכולת ייחודית לטיפול במידע. מנמ"רים נמצאים כיום במצב בו עליהם להיעתר לכל חדשנות הנכנסת לארגון, לכל דרישה מהנהלה – אז עליהם לתת מענה ייעודי כדי להתמודד עם החדשנות הזו. למשל, אם הארגון עובר לענן אז נדרש מענה לניהול המידע בענן. עליו לטפל למשל, בהגנה גיבוי ושחזור מידע בתחנות הקצה – מחשב אישי, טאבלטים וטלפונים חכמים, לטפל ב-Big Data, באפליקציות, בסביבות וירטואליות, בשחזור Snapshots, בארכיון".

יתרון נוסף, ציין נוני, "הוא בכך שאנו תומכים ב-19 מ-20 ספקיות חומרת האחסון המובילות. לדבריו "בשונה מספקיות החומרה המספקות פתרונות ניהול גיבוי ושחזור, אנחנו אגנוסטיים לחומרת האחסון, 'מדברים' עם כולם ומאפשרים גמישות ללקוח בקבלת החלטות, כך שהוא יכול לשנע מידע בין פלטפורמות אחסון שונות וניהולם ממקום מרכזי אחד. זאת, בלא תלות בספק החומרה. הדבר מביא לחסכון בעלויות בשל היכולת למניעת כפילויות מידע בתוכנה ואחסון המידע על דיסק פשוט ובכךלהימנע מרכישת רכיבי חומרה יקרים המאפשרים יכולת דומה למניעת שכפול (דה-דופליקציה) .

"בסופו של דבר", אמר נוני, "בהיבט העלות הכוללת, TCO, הפתרונות שלנו מביאים לחיסכון רב ומאפשרים למנמ"ר לקבל החלטות נכונות ומושכלות בדרך לרכישת אחסון.

נוני סיכם בציינו כי "לסניף הישראלי של קומוולט יש עשרות רבות של לקוחות, חלקם לקוחות אנטרפרייז גדולים במגוון מגזרים – ביטחוני, פיננסי, הי-טק, תעשייה. בזכות שיתוף פעולה הדוק עם שותפינו העסקיים בישראל הצלחנו לסייע לארגונים רבים להתייעל ולהתמודד טוב יותר עם האתגרים העומדים לפיתחם. פעילות קומוולט בישראל תמשיך לצמוח ב-2015 בהיקף ניכר, עם העמקת ההטמעה בקרב מערכי IT של לקוחות קיימים, לצד חדירה ללקוחות חדשים".

אירועים קרובים